Hygieniapassi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siihen on vissiin päivän kurssi ja lopuksi tentti.

mä sain materiaalit kotiin kun meillä ei lähellä järjestetä, reissasin sitten kaupunkiin tekemään sen kokeen.

Netissä voi myös harjoitella.

Ööh mitäs kaupunkeja toi Kanta-Häme niinku kattaa? :ashamed:
 
Tarviiko siinä oikeasti tietää jotain, tai siis voiko olla ettei sitä läpäisekään eka kerralla? Siis onko hankala? Materiaali täytyy lukea, että siitä selviää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarviiko siinä oikeasti tietää jotain, tai siis voiko olla ettei sitä läpäisekään eka kerralla? Siis onko hankala? Materiaali täytyy lukea, että siitä selviää?

no se on sellanen koe jossa on monta kymmentä kysymystä, oikein väärin väittämiä. Kyllä siinä pitää tietää ja muistaa että menee oikein, kun osa kysymyksistä voi olla käännettyjä niin että pitääkin vastata väärin vaikka ensin tuntuu että oikein jne.

siinä on siis asiaa yleisestä hygieniasta, ruuan valmistuksesta ja säilyttämisestä, bakteereista ja niiden tuhoutumisesta jne.
 
Hain työpaikkaa, jossa tulee olla passi suoritettu ja nyt jos paikka tärppää, niin tulee kiirus suorittaa testi; "paperihommia" ne työt on, mutta "keittiöympäristössä".
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Hei siinä testissä selviää kyllä maalaisjärjellä tosi pitkälle :) ei tod. mikään vaativa homma.

Peesi! Repesin nauruun kun työkaveri kertoi joutuneensa uusimaan hygieniapassikokeen kahdesti. Luulin että hän vitsaili. :ashamed: Mutta siis helppo se minusta oli, maalaisjärkeä käyttäen kyllä selviää.:)
 
no jos ei ole mitään taustatietoa eri bakteereista, niiden tuhoutumislämpötiloista, mikrobiologista termeistä niin kyllä se voi olla hankala.

en mä menis kenellekään lupaamaan että helppo nakki, pitää käydä katsomassa millainen se on. Eikä tuo maata kaada jos ei ekalla kerralla onnistu, uudelleen sitten vaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Hei siinä testissä selviää kyllä maalaisjärjellä tosi pitkälle :) ei tod. mikään vaativa homma.

Peesi! Repesin nauruun kun työkaveri kertoi joutuneensa uusimaan hygieniapassikokeen kahdesti. Luulin että hän vitsaili. :ashamed: Mutta siis helppo se minusta oli, maalaisjärkeä käyttäen kyllä selviää.:)

jokainen testi on erillainen, kysymykset vaihtuu. jos sinulle on osunut helpot ja kaverillesi ne vaativimmat mikrobiologian kysymykset
 

Yhteistyössä