S
sisko
Vieras
Veljeni menossa ensi talvena naimisiin, mutta ei ole käynyt rippikoulua.. Morsian ja hänen sukunsa kuitenkin sen verran uskonnollisia, että morsian haluaisi kirkkohäät.. Mietittiin eilen illalla sitten, että miten tuon rippikoulun voisi suorittaa aikuisena? Joskus on ilmeisesti ollut mahdollista käydä henkilökohtaisesti papin luona joitain kertoja ja rippikoulu näin saatu suoritettua, mutta miten nykyään? En usko että veljeni lähtisi ns viralliseen aikuisrippikouluun (tietääkseni niitä ei meilläpäin järjestetä edes..). Entä suoritetaanko aikuisille konfirmointi, vaan voiko saada rippikoulun suoritettua ilman sitä?