Hygieniapassi; Testissä käyneet, kysymys. Vastaathan, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis, mä oon ite menossa tähän testiin huomenna ja jännittää ihan sikana kun sehän maksaa jtn 40-50 kymppiä pääsit sä sen läpi tai et (ainakin täällä missä mä asun) oon onneks kerrannu näitä asioita mut mitä enenmmän luen sitä enemmän tulee selannen olo ettet osaa mitään, tarviin kai vaan itseluottamusta. Toivotaan että saan sen... :/

mua sitten niin v....ttää se että kaikki on aina "on sika helppo, lukematta läpi, tyhmäkin pääsee läpi" . Ei tosiaankaan ole niin. Ite luin 2 päivää tuohon testiin ja yhdellä pisteellä jäi vajaaksi etten päässyt läpi, koska kysymykset oli tyyliin "___ viirus aiheuttaa viljan homehtumista". "____ sisältää ____myrkkyä" yms tosi vaikeita ja yksityiskohtaisia. Mukana oli myös 3 kompaa ja loput sellaisia että "vois se olla näin, mutta myös näin".

ääh en osaa selittää. nää on vaan kauheeta rahan riistoa.

Meidän 9 luokkalainen pääsi ekalla kerralla läpi, vaikka vähän epäilinkin. Nimittäin poika ei ole kovin innokas lukemaan yhtään mitään. Koulussa järjestettiin halukkaille jotka oli ysillä tai lukiossa.

En tiedä moniko oikeasti teistä on testin tehnyt mutta ei se nyt aivan juosten kustu juttu ollut. Kompakyssäreitä oli muutamia.lue ne mikrobi jutut tarkkaan ja samoin elintarvikkeiden säilytys lämpötila juttuja.. Ps onko käsien pesun jälkeen hygieeninen tapa kuivata kädet kertakäyttö paperi pyyhkeeseen??

Itse sen tein parisen kuukautta sitten ja läpi meni rimaa hipoen. Netissä olevat testit sattu olee melko helppoja mut itse koe vaihtelee kuulemma. Välillä tosiaan saattaa tulla enemmän ns. helpompia kysymyksiä ja sitten taas vaikeampia kysymyksiä mihin ei ihan tosta vaan välttämättä tiedä vastausta ellei asiaa ole lukenut. Meidän ryhmän yleinen mielipide oli et meille sattui vaikeahko koe, eikä kaikki päässeet läpi.

Yhteistyössä