Huvittaa ihmiset jotka kännissä kirjoittelevat facebook-statukseensa mitä sattu ja sitten kun selviävät, niin poistavat ne :D

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
miksi teet niin? luuletko, ettei kukaan nähnyt? tänä aamuna työkaverin posket vähän punoittivat kun otin aamukahvipöydässä puheeksi hänen lauantai-illan statuksensa :D
 
veeras
Mä kirjoitan kännissäkin ihan normaalisti eikä tarvitse mitään poistella sen vuoksi, että häpeäisin. Mun kännin facebookissa voi huomata siitä, että laitan tavallista enemmän musiikkilinkkejä.
 
vieras
en kyllä facee kirjoittele, mut yhdes toises paikas tulee mm. hyväksyttyä ystiskutsuja joita sitte vähän katuu aamulla :ashamed: mut ne voi poistaa sieltä, eikä kukaa tiedä oikeeta nimee ni ei haittaa :D
 
mimmuli
Jep. Kerrankin sai sunnuntaina seurata oikein draamaa kun selvittelivät parin tutun kesken FB:ssä lauantain valikoituja totuuksia. Oli joku mennyt aika suoraan sanomaan todella onnettomia mielipiteitään toisen elämäntilanteesta ja siitä sitten riitti jutun juurta :D
 
Mulla on kans yks kaveri joka kirjoittelee facebookkiin juovuspäiten.. Mut ainoastaan sillon kun on angstikännissä :xmas: Sillon elämä on paskaa ja miehetkään ei tajuu ja suurinpiirtein juustöhöylällä olis valmis raastamaan ranteet auki. Aamun tullen sitte statuspäivitys häviää ja tilalle tulee: helvetti kun päätä särkee eikä oo yhtään buranaa :xmas: Ei sais nauraa.. :whistle:
 
ev
En kirjoittele kännissä Facebookiin... ylipäätään miksi olisin FB:ssä jos olen juhlimassa? No, kuitenkin... mun sukulainen vihaa joka viikonloppu miehiä ja vaihtaa parisuhdetietoja, sit maanantaina taas yhessä "rakkaansa" kanssa :)
 

Yhteistyössä