Huutonetistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suivaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suivaantunut

Vieras
Tilanne tosi pikkumainen, mutta ärsyttää suunnattomasti.
Kohteen voittaja kysyi spostilla tilinumeroani, jonka laitoin saman tien. Parin päivän päästä kyseli tilinroa uudelleen ja vastasin, että olen sen jo laittanut ja laitoin uudestaan. Jonkun päivän päästä laitoin vielä tilinumeron ja summan ja siitä viikon päästä ilmotin, että jos ei kahden päivän kuluttua maksua näy tai huutajasta kuulu, niin kaupat peruttu. Vastasi heti, että ei ole saanut ainuttakaan spostia multa. Maksoi tuotteen ja laitoin paketin menemään.
Laitoin neutraalin palautteen, koska sain kohtuuttoman kauan odotella maksua.
Huutaja laittoi mulle myös neutraalin, jossa lukee, että spostiongelmien vuoksi neutraali, enkä saanut ajoissa tilinumeroa.
Minun vikahan se ei ole, että huutajan sposti ei toimi ja nyt palaute häiritsee minua suunnattomasti, koska tuotteessa ja omassa toiminnassani ei ollut mitään vikaa. Miten saan huutajan muuttamaan palautteen?

et välttämättä mitenkään.

Mie käytän automaattista viestiä..siellä omilla sivuilla voi määrittää automaattiviestin joka lähtee ostajalle. Ja siihen voi laittaa tilinumeron niin silloin välttyy tuommoisilta tilanteilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Kaks viikkoa ei ole kohtuuttoman kauan, olisit antanut positiivisen.
Mutta ostajalta kostoneutris oli tyhmästi tehty.

Kuvauksessani vielä sanotaan, että maksu viim. viikon päästä kohteen sulkeutumisesta ellei toisin sovita.

Täytyy kyllä varmaan laittaa se vakioviesti, niin kukaan ei voi muuta väittää..

Minulla on vakioviestissäni tilinumero, mutta silti on käynyt muutaman kerran niin, että ostaja on muutaman päivän päästä kysellyt tilinumeroani. Eivät taida kaikki lukea meklarin viestiä loppuun saakka.

Mulla kävi kerran niin, että minä ostajana en saanu s-posteja myyjältä, laittelin muutaman viestin ja lopulta puhelimitse asia hoidettiin, eikä ois tullu mieleenkään antaa neutraalia, päinvastoin! Minusta aktiivista toimintaa jos s-posteja laittelee useamppia ja sit soittaa jos ei sp tavoita

Yhteistyössä