huutonetistä turvakaukalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
uskaltaako sieltä tollasta ostaa? kun siellä myytäs niin halvalla kaukalo+jalusta paketteja ( 75 - 130e ).. uutena noi on kuiteskii minusta aikas kalliita.
mietin vaan et onko ne varmasti sit kolaroimattomia jne..

En ostaisi minäkään, niitä kattelin kyllä kun oli tarvetta ostaa, mutta ihan alan kaupasta kaukalo ostettiin ja aika kallis oli jalustan kanssa, mutta turvallisuudesta ei pidä tinkiä!!!

Ainahan siinä on se vaara kun käytettyä ostaa,että tuote ei olekkaan sellainen kun sen väitetään olevan,pitää vain miettiä että uskaltaako luottaa myyjän sanaan.

En ehkä uskaltais. Toisaalta, itse olen myynyt ;) Meillä oli käyttämätön kaukalo, laput yms. kiinni.

Että jos vaikuttaa luotettavalta myyjältä, tyyliin paljon kauppaa ja palaute positiivista niin ehkä kuitenkin harkitsisin ja ehdottamasti kysyisin kauanko on ollut käytössä ja onko varmasti kolaroimaton.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Mie olen ostanu, 7? maksoin ja sanottiin kolaroimattomaksi. Kangas tosin kulunut ja paikkailtu, vanhakin on, siksi puoli-ilmainen.

No, öh... tolla kuvauksella.. en olis kyllä lastani siihen istuimeen laittanut. Mutta kukanenkin tekee omat valintansa kun lapsen turvallisuus kyseessä...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä