huutonetistä jos hv eil ylity kumpi ottaa yhteyttä ja kauan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myyjänä olen pistänyt heti kohteen sulkeutumisen jälkeen viestiä ja siihen jonkun dead-linen mihin asti odottelen. Jos ei mitään kuulu ko. päivään mennessä, tuote uudelleen myyntiin.

Ostajana olen pistänyt samoin saman tien viestiä menemään, jos olen valmis ostamaan hv:llä tai jos en aio ostaa hv:llä. Joskus olen pistänyt oman hintatarjoukseni menemään ja jäänyt odottelemaan vastausta.

Nopea yhteydenpito puolin ja toisin kannattaa! Se, joka ehtii ensin ottaa yhteyttä, on mielestäni parempi kauppakummpani! Ei kannata jäädä odottelemaan ja ihmettelemään! Sujuvaa kaupankäyntiä, kiitos! Eihän se sähköpostiviestin lähettäminen mitään maksa. :)

Mielestäni ostajalta pitää kysyä haluaako hän ostaa kohteen vaikkei hv ylittynytkään ennen kohteen laittamista uudelleen myyntiin. Miksi ihmeessä jäädä turhaan odottelemaan???

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Myyjänä olen pistänyt heti kohteen sulkeutumisen jälkeen viestiä ja siihen jonkun dead-linen mihin asti odottelen. Jos ei mitään kuulu ko. päivään mennessä, tuote uudelleen myyntiin.

Ostajana olen pistänyt samoin saman tien viestiä menemään, jos olen valmis ostamaan hv:llä tai jos en aio ostaa hv:llä. Joskus olen pistänyt oman hintatarjoukseni menemään ja jäänyt odottelemaan vastausta.

Nopea yhteydenpito puolin ja toisin kannattaa! Se, joka ehtii ensin ottaa yhteyttä, on mielestäni parempi kauppakummpani! Ei kannata jäädä odottelemaan ja ihmettelemään! Sujuvaa kaupankäyntiä, kiitos! Eihän se sähköpostiviestin lähettäminen mitään maksa. :)

Joo, peesiä tälle!

Itse teen näin.
Jos tuotteissani ei hv ylity niin laitan ostajalle viestiä heti kohteen sulkeuduttua että haluaako ostaa siihen hv hintaan.
Ja jos ei halua niin laitan itse vielä tarjouksen että voin myydä tuotteen siihen hintaan.
Tai jos on melkein hv ylittänyt kohteessani niin olen joskus pistänyt viestiä että voin myydä tuotteen tuohon huutohintaan vaikka hv ei ylittänyt.

Ja itse jos olen voittanut huudon jossa hv ei ole ylittynyt niin laitan heti kohteen sulkeuduttua että myykö siihen hintaan mitä olen tuotteesta huutanut tai jos ei niin onko hv hinta lopullinen.

Yhteistyössä