Huutiksesta, myyjällä kohteessa hv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höhh

Vieras
joka ei ylity kun kauppa sulkeutuu, ottaa sitten huutajaan yhteyttä ja pyytää maksamaan tuotteen huudetulla summalla postikuluineen ja suuttuu kun huutaja ei tahdo lunastaa tuotetta. Mikä pointti laittaa hintavaraus jos on valmis myymään halvemmalla??

Huusin kohdetta mutta koska hv ei ylittynyt huusin vastaavaa toiselta eli ei ole enää tarvetta ja siksi en tahdo maksaa. Enhän voinut tietää että myyjä onkin valmis myymään hv:Sta huolimatta

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi huusit enemmän kuin olit valmis maksamaan? :o
En ymmärrä myyjää enkä huutajaa tässä tapauksessa.

kun mä huudan tuotteita huutiksesta, niin en mä edes harkitse ostavani tuotetta jos hv ei ylity ja siis en enää varaa rahaa siihen ja etsin uuden vastaavan tuotteen!

Ok. Kiperä tilanne. Olisi voinut sattua itsellekin. Ei kai sun tarvi ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja höhh:
Huusin kohdetta mutta koska hv ei ylittynyt huusin vastaavaa toiselta eli ei ole enää tarvetta ja siksi en tahdo maksaa. Enhän voinut tietää että myyjä onkin valmis myymään hv:Sta huolimatta

No ei TIETENKÄÄN tarvitse ostaa!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

No ei TIETENKÄÄN tarvitse ostaa!

ei - ihan älytöntä myyjältä

Mulle kävi niin, että huusin kohteesta 11e.
Hintavaraus ei ylittynyt. Kohteessa oli merkitty postikuluiksi 20e.
Myyjä otti muhun yhteyttä, että jos haluan, hän myy tuotteen mulle 11eurolla. Plus tietenkin ne postikulut.
Oletin, että myyjä on punninnut tuotteen ja hinta perustuu painoon ja postin hinnastoon.
Lupasin ostaa tuotteen.
Kun tuote tuli, se oli pakattu käytettyyn kaljapakkaukseen (pahviseen) ei siis pakkauskuluja.
Postimaksua oli mennyt 12,95e.
Hiukan sapetti, kun myyjä puhui postikuluista, ei edes posti- ja pakkauskuluista, pakkaukseen ei edes mennyt kuluja ja mä maksoin ihan turhaan ylimääräistä, enkä oi antaa asiasta edes neutraalia palautetta.

Yhteistyössä