Älä viitti
Ei jumaliste!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä viitti
Ei kyse ole että jätti ostamatta vaan siitä ettei antanu positiivista palautette. Mä ite annoin positiivisen vaikka tää nainen viikon odottamisen jälkeen sanoi ettei osta.
Ei jumaliste!Sun on pakko olla provo koska ei kukaa voi olla noin tyhmä.
![]()
No ootsäkin aika tyhmä kun vaan haukut täällä ihmisiä![]()
Et sä voi määrätä mitä palautetta toiset antaa. Jos kaupan peruunnuttua haukut toista valehtelijaksi yms., niin kyllä mun mielestä ihan aiheellista antaa vähintään neutraali palaute koska et vaikuta kovin mukavalta kauppakumppanilta.
No mä myönnän oli virhe sanoa valehtijaksi. Mutta eihänkään virheetön ole koska peruutti kaupat Ja voi hyvinkin olla valehtelija. Ensin hän sanoi että noutaa viikon päästä. Sit ku piti noutaa hän sanoi että hänellä on kuume eikä pääse noutamaan. Aloin epäröidä ja kysyin haluaako hän oikeasti ostaa sen jälkeen hän sanoi ettei osta.
Eli olisin varmaan odottanu enemmän kuin viikko jos en kysyisi ostaa hän oikeesti.
Ja mähän tarjosin KORVAUSTA hänen tilille jos hän antaa positiivisein. En mielestäni ole huono kauppakumpani
On mullekki käyny niin, että on kauppa peruuntunu, mutta en oo siitä mitää kilareita vetäny enkä todellakaa jaksaasi nähdä vaivaa vainota toista neutraalin palautteen takia.
Kyllä sä oot huono kauppakumppani siinä vaihees ku asiat ei mee sun mielen mukaan ja rupiat pommittamaan toista puheluilla ja viestiillä. Katto peiliin.
ap, hirvee kauppakumppani olet. Todellakin olet tuon kaiken jälkeen ansainnut negatiivisen palautteen. Eikä mun mielestä ole kauhean rehellistä yrittää lahjoa ihmisiä antamaan hyvä palaute. Toivottavasti en ikinä erehdy ostamaan sulta mitään.
ap, hirvee kauppakumppani olet. Todellakin olet tuon kaiken jälkeen ansainnut negatiivisen palautteen. Eikä mun mielestä ole kauhean rehellistä yrittää lahjoa ihmisiä antamaan hyvä palaute. Toivottavasti en ikinä erehdy ostamaan sulta mitään.