huutonet ostaja pilas joulun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja somali-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mom";29377631]Tuota otetaas alusta, siis siitäkö kenkä puristaa että ensin oli ostamassa sulta jotain tuotetta eikä sitten ostanutkaan, vai?

Sitä se kaupankäynti joskus kuule on vaikka tuote olisikin hyväkuntoinen, ei se ostajan mielestä olekaan ostamisen arvoinen. Siitä on ihan turha hikeentyä. Anna olla jo, jos tämä kaupat perunut kyllästyy kunnolla, niin seuraavaksi pääset selvittelemään tapahtumien kulkua poliisille.[/QUOTE]

Ei kyse ole että jätti ostamatta vaan siitä ettei antanu positiivista palautette. Mä ite annoin positiivisen vaikka tää nainen viikon odottamisen jälkeen sanoi ettei osta.

Ei kyse ole että jätti ostamatta vaan siitä ettei antanu positiivista palautette. Mä ite annoin positiivisen vaikka tää nainen viikon odottamisen jälkeen sanoi ettei osta.

Et sä voi määrätä mitä palautetta toiset antaa. Jos kaupan peruunnuttua haukut toista valehtelijaksi yms., niin kyllä mun mielestä ihan aiheellista antaa vähintään neutraali palaute koska et vaikuta kovin mukavalta kauppakumppanilta.

Viimeksi muokattu:
Ap olis varmaan mennyt heittelemään kananmunia sen ostajan ikkunaan jos se olis antanut negatiivisen palautteen, kun kerran neutraalinkin takia on pitäny soittaa rämpytellä jouluna :O

Huh, täytyy pysyä kaukana Huutonetistä jatkossakin, ihan kahelia porukkaa näköjään! Normaalin ymmärryskyvyn mukaan neutraali palaute on tosiaan neutraali, ei negatiivinen. Ja jos toista on syytelty valehtelijaksi, niin minusta on ihme että palaute on ollut noinkin hyvä. Ja että palautteesta soitelllaan ja häiriköidään jouluna, ihan käsittämätöntä.

Onko sulla aloittaja joku pimeä bisnes siellä Huutonetissä käynnissä? Ei kai kukaan omien vanhojen romujen kierrätyksen taloudellisia tuloksia noin murehdi.

En siis vaan oikein jaksaa ymmärtää miksi ap antoi positiivisen vaikka kaupat peruuntui ostajan toimesta. Olisi vaan antanut negatiivisen, ja kostonegan tullessa ottaa sitten ylläpitoon yhteyttä. Ne kyllä sitten poistavat aiheettoman kostonegan. Jos ostaja nyt kerran antoi neutraalin niin voihan siihen kommentoida, että ostaja peruuttanut kaupat.
Kyllä ap on nyt tehdä kärpäsestä härän

Et sä voi määrätä mitä palautetta toiset antaa. Jos kaupan peruunnuttua haukut toista valehtelijaksi yms., niin kyllä mun mielestä ihan aiheellista antaa vähintään neutraali palaute koska et vaikuta kovin mukavalta kauppakumppanilta.

No mä myönnän oli virhe sanoa valehtijaksi. Mutta eihänkään virheetön ole koska peruutti kaupat Ja voi hyvinkin olla valehtelija. Ensin hän sanoi että noutaa viikon päästä. Sit ku piti noutaa hän sanoi että hänellä on kuume eikä pääse noutamaan. Aloin epäröidä ja kysyin haluaako hän oikeasti ostaa sen jälkeen hän sanoi ettei osta.
Eli olisin varmaan odottanu enemmän kuin viikko jos en kysyisi ostaa hän oikeesti.
Ja mähän tarjosin KORVAUSTA hänen tilille jos hän antaa positiivisein. En mielestäni ole huono kauppakumpani

No mä myönnän oli virhe sanoa valehtijaksi. Mutta eihänkään virheetön ole koska peruutti kaupat Ja voi hyvinkin olla valehtelija. Ensin hän sanoi että noutaa viikon päästä. Sit ku piti noutaa hän sanoi että hänellä on kuume eikä pääse noutamaan. Aloin epäröidä ja kysyin haluaako hän oikeasti ostaa sen jälkeen hän sanoi ettei osta.
Eli olisin varmaan odottanu enemmän kuin viikko jos en kysyisi ostaa hän oikeesti.
Ja mähän tarjosin KORVAUSTA hänen tilille jos hän antaa positiivisein. En mielestäni ole huono kauppakumpani

On mullekki käyny niin, että on kauppa peruuntunu, mutta en oo siitä mitää kilareita vetäny enkä todellakaa jaksaasi nähdä vaivaa vainota toista neutraalin palautteen takia.

Kyllä sä oot huono kauppakumppani siinä vaihees ku asiat ei mee sun mielen mukaan ja rupiat pommittamaan toista puheluilla ja viestiillä. Katto peiliin.

On mullekki käyny niin, että on kauppa peruuntunu, mutta en oo siitä mitää kilareita vetäny enkä todellakaa jaksaasi nähdä vaivaa vainota toista neutraalin palautteen takia.

Kyllä sä oot huono kauppakumppani siinä vaihees ku asiat ei mee sun mielen mukaan ja rupiat pommittamaan toista puheluilla ja viestiillä. Katto peiliin.

No vielä pahempaa on se että lupaa tehdä jotain ja sit katoo maan alle eikä ota vastuuta

Kuulemien yhtä abstraktien neutraali-, nega- ja postitus- ym. elämää suurempien draamojen vuoksi olen pysynyt kaukana näistä yksityisten henkilöiden nettikaupoista. Taidanpa pysyä jatkossakin... Mut hei, jaksuja sulle aloittaja. Kyllä se siitä.

ap, hirvee kauppakumppani olet. Todellakin olet tuon kaiken jälkeen ansainnut negatiivisen palautteen. Eikä mun mielestä ole kauhean rehellistä yrittää lahjoa ihmisiä antamaan hyvä palaute. Toivottavasti en ikinä erehdy ostamaan sulta mitään.

[QUOTE="auts";29378901]Kuulemien yhtä abstraktien neutraali-, nega- ja postitus- ym. elämää suurempien draamojen vuoksi olen pysynyt kaukana näistä yksityisten henkilöiden nettikaupoista. Taidanpa pysyä jatkossakin... Mut hei, jaksuja sulle aloittaja. Kyllä se siitä.[/QUOTE]

Joo kylmä tästä selviän :)

ap, hirvee kauppakumppani olet. Todellakin olet tuon kaiken jälkeen ansainnut negatiivisen palautteen. Eikä mun mielestä ole kauhean rehellistä yrittää lahjoa ihmisiä antamaan hyvä palaute. Toivottavasti en ikinä erehdy ostamaan sulta mitään.

Joo mä on hirvee kun halusin selvittää asioita. Mut ei niitä voi selvittää kun toinen katoaa ja käyttäytyy kuin hupihuutaja. Ei minkäänlaista yhteistyökykyä.

Yhteistyössä