Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Entä jos yritys maksaa korvauksen koska asiakas ei ollu tyytyväinen palveluun? onko sekin lahjontaa?
Entä jos yritys maksaa korvauksen koska asiakas ei ollu tyytyväinen palveluun? onko sekin lahjontaa?
Tässä yksi hyvä syy, miksi en halua enää tehdä kauppoja omalla nimelläni ja puhelinnumerollani.
Jos on joku rikollinen tai joku joka ei halua selvittää mitään jos tulee joku ongelma niin parempi laittaa joku feikki numero sinne.
Ei, koska silloin raha on jo vaihtanut omistajaa. Sun tapauksessa kauppoja ei syntynyt. Huomaatko eron?
Kyllä. Mut en mä nää siinä mitään ongelmaa. Jos myyjä haluaa maksaa niin se tarkoittaa et kyseessä ihminen joka haluaa korvata virheensä.
Mä haluan tehdä suht anonyymeja ja neutraaleja kauppoja, enkä saada sun kaltaisia sekopäitä yötäpäivää tekstailemaan ja soittelemaan jonkun v*n neutraalin palautteen vuoksi.
Kyllä. Mut en mä nää siinä mitään ongelmaa. Jos myyjä haluaa maksaa niin se tarkoittaa et kyseessä ihminen joka haluaa korvata virheensä.
Näyttää täällä olevan hirveesti porukkaa joilla on käytöstavat pahasti hukassaymmärrän hyvin miks jotkut ei kirjoittele tänne ku heti haukutaan maanrakoon
![]()
Etkö sä oikeasti näe mitään kohtuutonta tossa sun pommittamisessa ja häiriköinnissä?
Ei tässä kukaan nyt sitä sano, etteikö asiasta olisi voinut kysyä tai huomauttaa ja pyytää muuttamaan sitä palautetta, mutta että tollasta tykitystä vielä soittaen. Huhhuh.