huutonet ostaja pilas joulun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja somali-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä haluan tehdä suht anonyymeja ja neutraaleja kauppoja, enkä saada sun kaltaisia sekopäitä yötäpäivää tekstailemaan ja soittelemaan jonkun v*n neutraalin palautteen vuoksi.

Näyttää täällä olevan hirveesti porukkaa joilla on käytöstavat pahasti hukassa :D ymmärrän hyvin miks jotkut ei kirjoittele tänne ku heti haukutaan maanrakoon :D

Viimeksi muokattu:
Kyllä. Mut en mä nää siinä mitään ongelmaa. Jos myyjä haluaa maksaa niin se tarkoittaa et kyseessä ihminen joka haluaa korvata virheensä.

Mut ethän sä myyjänä ollut tehnyt virhettä, vaan se ostaja joka jättikin tuotteen hakematta. Sun olis vain ehdottomasti pitäny antaa sille ostajalle nega, eikä ruveta anelemaan positiivista palautetta itsellesi.

Sinänsä ymmärrän sen, että jos kaikki muu palaute on positiivista niin se ensimmäinen ei-positiivinen ärsyttää, varsinkin jos se ei ole omaa syytä. Mutta elämä on.

Näyttää täällä olevan hirveesti porukkaa joilla on käytöstavat pahasti hukassa :D ymmärrän hyvin miks jotkut ei kirjoittele tänne ku heti haukutaan maanrakoon :D

Etkö sä oikeasti näe mitään kohtuutonta tossa sun pommittamisessa ja häiriköinnissä?
Ei tässä kukaan nyt sitä sano, etteikö asiasta olisi voinut kysyä tai huomauttaa ja pyytää muuttamaan sitä palautetta, mutta että tollasta tykitystä vielä soittaen. Huhhuh.

[QUOTE="huoh";29378985]Toivottavasti sut pistetään putkaan joskus. Olis kiva kuulla miten sä yrität siellä "korjata virheesi" jotta pääset pois ;)[/QUOTE]

Eihän rehellistä veronkiertä....tai siis maksajaa laiteta vankilaan ;)

Mä en kyllä näe tän aloittajan käytöksellä ja somaliuduella (?) mitään yhteyttä, enkä tajua miksi heti pitää tarttua tollaseen asiaan. Sama juttu, jos vaikka joku on uskovainen, heti aletaan nälviä siitä.

Etkö sä oikeasti näe mitään kohtuutonta tossa sun pommittamisessa ja häiriköinnissä?
Ei tässä kukaan nyt sitä sano, etteikö asiasta olisi voinut kysyä tai huomauttaa ja pyytää muuttamaan sitä palautetta, mutta että tollasta tykitystä vielä soittaen. Huhhuh.

Jos lupaan hoitaa jonkun asian ja en hoida niin en ihmettelis jos mun perään soitellaan. Eihän sitä oo pakko soittaa mut en nää siinä mitään väärää

[QUOTE="tittelintuure";29379011]Mä en kyllä näe tän aloittajan käytöksellä ja somaliuduella (?) mitään yhteyttä, enkä tajua miksi heti pitää tarttua tollaseen asiaan.[/QUOTE]

No, rasistit on rasisteja.

En ole vuosiin käyttänyt huutonettiä eikä muistaakseni silloinkaan ollut palautteiden kanssa mitään ongelmia, mutta saattaisin naurahtaa jos joku SOITTAISI että hei, annoit neutraalit pisteet, yhyy. :D

[QUOTE="tittelintuure";29379011]Mä en kyllä näe tän aloittajan käytöksellä ja somaliuduella (?) mitään yhteyttä, enkä tajua miksi heti pitää tarttua tollaseen asiaan. Sama juttu, jos vaikka joku on uskovainen, heti aletaan nälviä siitä.[/QUOTE]

No mä en ole koskaan kuullut mitään yhtä naurettavaa kuin tämän huutonet-tapauksen. Että aletaan harrastamaan puhelinterroria ja vieläpä JOULUNA, sit syytetään toista osapuolta joulun PILAAMISESTA (viettääks muslimit muka joulua jonka voi pilata?!) ja sit yritetään vielä LAHJOA että sais sen positiivisen palautteen! Siis haloo, tyypin täytyy olla täyskaheli tai sit jotain muuta taustalla ja tässä tapauksessa somalius vois selittää tätä sekopäisyyttä edes hiukan.

• Tykkää
Reactions: Sirionful
Anteeksi vaan, mutta huutonettiä käyttämättömänä ihmettelen suuresti tuota palautesysteemiä. Mitä järkeä on sellaisessa, jossa edes neutraalin saa antaa vasta suuronpiirtein rikollisesta toiminnasta ilman, että siitä vedetään itkupotkuraivari? Miten niin muka tuossakin tilateessa ei olisi ollut täysin ansaittua, että KUMPIKIN olisi saanut neutraalin, melkein jopa negan. Toinen perui ilmeisesti jo sovitut kaupat, ja toinen haukkui ja nimitteli mm. valehtelijaksi?

Sähläsin puhelimen kanssa ja viesti jäi kesken. Pointti siis oli, että jos nehgan ja jopa neutraalin kriteerit ovat kauhean tiukat, mitä nuo positiiviset enää kertovat? Silloinhan positiivinen voi olla mitä vaan väliltä "lähetti erinomaisessa kunnossa olevan tuotteen huomattavasti luvattua nopeammin hyvin pakattuna, ja antoi vieläpä lisää maksuaikaa kun itse mokasin" - "noh, sain lopulta nuhjuisen ja rikkinäisen ostokseni, kun olun kuusitoista kertaa eri tavoin kysellyt perään. Kaipa se uudenveroinen on suhteellinen käsite...". Ja jos kerran neutraaleita ja negoja voi perustella, ovatko ostajat oikeasti niin tyhmiä, että tuijottavat vain niiden määrää? Ainakin itse voisin hyvin ostaa tyypiltä, joka on joskus vahingossa vähän myöhästynyt tms., mutta en huijarilta tai häiriköltä.

Taidan jatkossakin lahjoittaa itselleni tarpeettomat tavarat tarvitseville. Ei tuollaista sosiaalista peliä vaan jaksa niillä tuntipalkoilla.

Yhteistyössä