Huutonet ja hinnat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oikeestikko? :o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oikeestikko? :o

Vieras
Ihan oikeestikko ihmiset maksaa käytetystä jääkarhupussista 40e kun uuden saa 48e:lla...

Huh huh... Tuntuu että moni sokaistuu tuolla huutonetissä tuon huutamisen kanssa... :o

Itse olen pistänyt viime aikoina monta kauppaa kiinni kesken aikojaan, kun homma on meinannut karata käsistä. Eli huomattu on.
Yksikin oli huutanut käytetystä parkkitalosta 54 euroa kun uuden saa kaupasta 69 eurolla (ja nyt taitaa siitä olla joku tarjouskin).

Ite ostin uuden tuohon hintaan itseasiassa alesta ;) Samaa oon huomannu muissakin vauvojen tavaroissa, baby björnin babysitter balance maksaa uutena monesti saman verran nettitarjouksissa sekä sama koskee manducan kantoreppuja ja muita.

Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää ;) Ja tietysti jotkut saattaa innostua kilpaa huutamaan, tällöin ongelma on kyllä tosiaan ostajan päässä ja mikäpä se myyjälle sen mukavampaa. Joissakin on vaan lähtöhinnat jo niin karseat, etten ymmärrä kuka niitä ostaa.

Itse olen pistänyt viime aikoina monta kauppaa kiinni kesken aikojaan, kun homma on meinannut karata käsistä. Eli huomattu on.
Yksikin oli huutanut käytetystä parkkitalosta 54 euroa kun uuden saa kaupasta 69 eurolla (ja nyt taitaa siitä olla joku tarjouskin).

mä sinuna laittas kiinnis... Tyhmähän se ei myyjä ole vaan ostaja...

Oisko näillä huutajilla sitä et tulee se kilpailu tilanne... Ja homma karkaa käsistä... :D

On nuo huutonetin tosiaan nykyisin aika uskomattomia. Varsinkin kun postikulut tulee vielä päälle! Ennen ostin paljon huutiksesta, mutta nykyään enemmänkin kirppareilta.

Yhteistyössä