Kuinka paljon maksaisit käyetystä Remu -haalarista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi vai käytetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi vai käytetty

Vieras
Onko mielestänne 35 euroa liikaa jos hyväkuntoinen ja yhdellä lapsella yhden kauden ollut? Entäpä sitten Reiman vastaavasta, paljon maksaisit käytetystä ja siis jos tosiaankin myyjä väittää hyväkuntoiseksi ja jopa uudenveroiseksi?
Minusta tuolla huutonetissa nuo käytettyjen pukujen hinnat ovat ihan utopistisia ja ihmiset vaan huutaa ja maksaa niistä!!! Mutta tuon 30-35 euroa voisin vielä hyväkuntoisesta maksaakin, mutta onko sekin liikaa...
Kuitenkin kierrätystä kannattaisin noin niinkuin ekologisessa mielessä.

35e on minulle liikaa.. maksaisin ja olen maksanut (huutiksessa) hyväkuntoisesta Remusta 15-25 euroa ja tuo 25 on ihan ehdoton maksimi.

en maksaisi ikinä käytetystä haalarista yli 50e, tai edes 40e.. en ikinä.

Kyllä maksaisin ton hinnan jos puku yhdellä käytössä ollut ja jos ei ole kulumia ym. Ite ostin reiman haalarin (ja on ihan verrattava remuun) 38e. Oli yhdellä pidetty ja pelkästään vaunuissa eli ei ollu kulumia.

Eli en sitten ole ainoa, joka kauhistelee noita huutiksen hintoja. Toki tyhmäähän ei ole pyytää, mutta sitten maksaa. Yhdestäkin käytetystä Reimatecista huutoja jo yli 60 eurolla...
Noi postarit vielä päälle niin kyllähän tuo 35 euroakin kohoaa sitten yli 40 ja tosiaankin kun kaupasta alesta sillä hintaa saa uudenkin...

Onhan noita kaupoissakin edullisesti, ei uudesta yli 70 e tarvii maksaa ikinä, ja halvimmillaan 30e olen löytänyt. Värit vaan on usein ale-erissä p****iistä, eli tosi hyväkuntoisesta (=uudenveroisesta) voisin huutiksessa maksaa postikuluineen 40e jos väri miellyttää.

Aina kannattaa laskea ne postarit mukaan ja miettiä sit huutaako. Olen saanu yhden käytetyn reiman reilut 30e ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Eikä kukaan ole edes huomannut että oli käytetty puku.

Meinasin ostaa Prisman alerekistä tytölle ens talveksi Remun haalarin 30 egellä, mut jätin sitte sinne kuiteski... en ehkä maksaisi ihan 35 euroa käytetystä, mutta jos saisin tosi nätin värisen ja mahdollisesti vielä vaikka pipon ja hanskat tms siihen kauppaan ni voisin maksaakin tuon hinnan.
Kirppareillakin on välillä aikamoisia hintoja. Ostin Reiman kauniin toppapuvun pojalle 30 eurolla Anttilan poistopäiviltä. Se oli siinä ja siinä et ostanko, koska siinä ei oo kummiskaan kosteussuojaa.
Mun mielestä uusista vaatteista Jonathanilla on paras hinta-laatusuhde ja ovat kauniitakin.

Voisin maksaa uudenveroisesta haalarista saman mitä kaupassa saa alesta uusiakin sillä kuten joku sanoi, värillä on väliä;). Ne alehaalarit ovat useinmiten tosi tylsän värisiä ja eri kaupat myyvät eri värejä.

Hirveitä hintoja ootte valmiita maksamaan! Eikös noita haalareita saa kaupastakin n. 25-40 eurolla? Ainakin Prismassa oli uusia vk-haalareita, eikä ne halvemmat merkit tuon enempää maksaneet.

Itse ostin just kirpparilta käytetyn Reimatecin 16 eurolla. Maksoin mielelläni, kun oli tosi hyväkuntoinen, mutta montaa kymppiä en tod olisi maksanut vaan olisin ostanut uuden kaupasta. En tietenkään reimatecciä vaan jonkun halvemman merkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jos merkillä ei väliä:
Hirveitä hintoja ootte valmiita maksamaan! Eikös noita haalareita saa kaupastakin n. 25-40 eurolla? Ainakin Prismassa oli uusia vk-haalareita, eikä ne halvemmat merkit tuon enempää maksaneet.

Itse ostin just kirpparilta käytetyn Reimatecin 16 eurolla. Maksoin mielelläni, kun oli tosi hyväkuntoinen, mutta montaa kymppiä en tod olisi maksanut vaan olisin ostanut uuden kaupasta. En tietenkään reimatecciä vaan jonkun halvemman merkin.

Kai sillä nyt on väliä, onko haalari jotain Cirafin tuulipukukangasta vai laadukas vedenpitävä? Itselleni ainakin.

Yhteistyössä