Huutonet ja käytettyjen haalareiden hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Oon katellut pojalle haalaria ja uusia saa (niitä kalliimpia) usein 50-60 eurolla. Mutta eipä oo ollut mun lapsen kokoa. Ja käytettyjen hinnat nousee postikuluineen reilusti yli 40 euron! En käsitä miksi ihmiset maksaa käytetystä (vedenpitävyydestä ei enää varmuutta) tommosia hintoja. Kuitenkin ilmoituksissa lukeekin lähes aina, että polvet esim kuluneet ja silti hinnat menee tähtitieteellisiksi...

Mä oon ostanu kahdet reimatecin haalarit ja yhden remun haalarin. Jokainen ollut kuin uusi vaikka onkin ollu käytetty. Ja maksoivat jokanen reilu 40e posteineen. Ja joka ainoa noista meidän haalareista pitää vettä niinkuin kuuluukin :)

Itse maksoin 30 e/ kpl uudenveroisesta haalarista. Toinen oli Reimatec toinen Ticket. Olin tosi tyytyväinen. Toista oli käytetty vain vaunuissa nukkumiseen , toisella oli ulkoiltu, mutta oli kakkoshaalari.

Itse yritän myydä Molon uudenveroista vauvahaalaria siellä, mutta kiinnostusta ei tunnu olevan. Hinta on ollut toki enemmän kuin 10e, kun haalari on lähes käyttämätön. Toisilla myyjillä tuntuu olevan vakiostajia, mutta aloittelevana myyjänä mun kohteet saa vähän edes katselukertoja.

Mä en henk. koht yli 20 euroa käytetystä maksais, niistä kun ei koskaan tiedä. Nytkin ostin lapselle uuden 40 eurolla, kun laskin, että sille haalarille on meillä vielä myöhemmin kaksi muuta käyttäjää.

mä olen laittanut kaikki reimatecit ja ticketit myyntiin niin että lähtöhintana on ollut 20€ koska siitä summasta olen valmis ne myymään. en käytä hintavarausta ollenkaan.
sitä en tiedä, miksi hinnat aina huudetaan johonkin kahdeksaankymppiin, mutta se e iole mun ongelmani jos joku sen haluaa maksaa :)

Yhteistyössä