Huuto.netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja impi ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

impi ihmettelijä

Vieras
Olen ajatellut alkaa kokeilemaan tuota huuto.netiä. Onko kaupanteko siellä luotettavaa? Hyviä kokemuksia?
Miten, jos voitan huudon, niin miten minuun otetaan yhteyttä? Kun eihän sähköpostiosoitteeni välity kenellekään, vai välittyykö? Otanko itse yhteyttä myyjään? Saanko tiedon voitetusta huudosta s.postiin vai täytyykö minun aina selata omat huudot...?
Vähän olen pihalla, säännöt yritin tarkkaan lukea, mutta en oikein vastauksia löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja impi ihmettelijä:
Olen ajatellut alkaa kokeilemaan tuota huuto.netiä. Onko kaupanteko siellä luotettavaa? Hyviä kokemuksia?
Miten, jos voitan huudon, niin miten minuun otetaan yhteyttä? Kun eihän sähköpostiosoitteeni välity kenellekään, vai välittyykö? Otanko itse yhteyttä myyjään? Saanko tiedon voitetusta huudosta s.postiin vai täytyykö minun aina selata omat huudot...?
Vähän olen pihalla, säännöt yritin tarkkaan lukea, mutta en oikein vastauksia löytänyt.

Mä tykkään ainakin ja mullon jo useammalta vuodelta kokemusta, ostan ja myyn. Jos sä voitat sulle tulee sekä myyjälle sähköpostiin ilmoitus kaupasta ja sit otat itse yhteyttä myyjän sopiaksenne kaupanteosta ja saadaksesi tietysti tilin johon maksat. Toivottavasti selkis =)

Alkuperäinen kirjoittaja impi ihmettelijä:

Olen tehnyt paljon kauppaa huutonetissä niin myyjänä kuin ostajanakin. Eikä koskaan ole ollut isoja ongelmia. Yhden kerran odottelin tavaraa useamman viikon, lopulta myyjä palautti rahat.
Huudon päätyttyä sekä huudon voittajalle että myyjälle ilmoitetaan toisten yhteystiedot.Huudon päätyttyä ottaa se yhteyttä kumpiko ennättää. Joillakin lukee että odottavat ostajalta yhteydenottoa....

Kiitoksia kovin kaikille vastanneille, nyt selkeytyi ja paljon :) Alanpa siis kokeilemaan. Ja tuo oli hyvä pointti, että ne postarit pitäis ottaa huomioon, kiitos.

Yhteistyössä