[QUOTE="vieras";24741636]Edes sen verran nähdä vaivaa?

Tiedätkö kuinka iso vaiva on kuvata kaikki ison vaatepaketin vaatteet yksitellen,lisätä kuvat yksitellen nettiin ja sieltä yksitellen ilmoitukseen mikä on kamalan kikkailun takana.
Itse olen aina laittanut kaikista vaatteista kuvan, mutta tsiisus oli siinä hommaakin ja meni useampi päivä että sai tehtyä.[/QUOTE]
No sanoisin että itse en osta sikaa säkissä, eli jos haluaa saada hyvän hinnan/ollenkaan myydyksi, kannattaa kyllä kuvata jokainen erikseen. Nimim. tänään kuvattu yht. 97 vaatetta, laitettu paketti 1h sitten myyntiin, nyt jo kolme huutajaa.
Ei noiden yhteiskuva-pakettien hinta koskaan nouse pilviin. Tai sitten niiden joiden yksittäiskuvissa olevat vaatteet on vaan heitetty likaselle lattialle. Ai ja vielä pieni vinkki, kannattaa vähän muokkailla ja rajailla niitä kuvia, ihmeen paljon saa lukea sepustuksia kuinka kuvan paidan väri ei vastaa todellisuutta. No, saahan niitä kuvia muokattuakin niin että vastaisi...
Mutta itse pääkysymykseen, en ostais. Eihän tommosesta läjästä saa selvää että mimmosia vaatteita siellä on, yksi kuva vastaisi tuhatta sanaa... Ei noista selityksistä että mitä paketti sisältää ole mitään apua. Haluan NÄHDÄ mitä ostan.