Vinkkejä vaatepaketin myymiseen huutiksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja enhän mä muutenkaan olis saanut huudettua tuota pakettia,kun palautteita on vain 15! Me ollaan kyllä aina haettu huudettu tuote parin päivän sisällä,maksettu se käteisellä ja noudettu joka kerta itse ovelta asti.. Toi 20 palautetta rajaa kyl aika paljon hyviä ostajia pois!

Joo aivan totta. Tuossa jo sanoinkin että tuo oli täysin turhaa ja ylihysteeristä, eikä kerro mitään ostajasta tuo kauppojen määrä.

Hyvä, olenkin saanut täältä niin paljon vinkkejä että nyt hallitsen homman paremmin.

Naisten vaatteita on tulossa jossain vaiheessa iiiiiiso kasa myyntiin.

Ja myös tuo tunnistautuminen.. Okei sä oot tunnistautunut, mutta kaikki ei ole eikä meinaakaan, joten silloin jää paketti huutamatta. Mä löysin kerran yhden tuotteen jonka halusin ja harmikseni siinä oli tuo, että vain tunnistautuneille, nakkasin myyjälle kysymystä ja hän pisti uudelleen myyntiin ilman tunnistautumista ja sain huudettua tuotteen osta heti hinnalla, joka oli alunperinkin.
Eli itse en ainakaan aio tunnistautua, en vain näe sille mitään tarvetta noin ylipäänsä.

Miinuksia;
¤ pääkuva puuttuu
¤ hintavaraus
¤ pienet kuvat. itse en jaksa alkaa klikkailemaan jokaista kissanpaskan kokoista kuvaa yksitellen auki. Opettele laittamaan heti suuret kuvat.

¤ Puhdista vaatteet ENNEN ilmoituksen tekoa, älä "lisää" joka päivä selityksiä; koitan poistaa porkkanatahraa, en viitsi silittää, eikun silitänpä kumminkin.

¤ huutojen "kinuaminen" ilmoituksissa on myös äärimmäisen rasittavaa!

[QUOTE="vieras";22641064]Miinuksia;
¤ pääkuva puuttuu
¤ hintavaraus
¤ pienet kuvat. itse en jaksa alkaa klikkailemaan jokaista kissanpaskan kokoista kuvaa yksitellen auki. Opettele laittamaan heti suuret kuvat.

¤ Puhdista vaatteet ENNEN ilmoituksen tekoa, älä "lisää" joka päivä selityksiä; koitan poistaa porkkanatahraa, en viitsi silittää, eikun silitänpä kumminkin.

¤ huutojen "kinuaminen" ilmoituksissa on myös äärimmäisen rasittavaa![/QUOTE]

Ok kiitos paljon, hyviä vinkejä ja totta kaikki, noista osan tiedostinkin jo itse. Tää tais olla mun toka vaatepaketti, ekasta on jotain 7 v. aikaa. :whistle:

Nuo kun korjaan tulevaisuudessa, niin eiköhän ala huutoja tulla. =)

Mun mielestä taas pienet kuvat on hyviä siitä, että ne saa klikattua suureksi (edellyttäen, että se on siellä linkin takana suurena), koska monesti ne on ns. suurena tekstin joukossa, mutta eipä saa klikattua tai sitten ei siitäkään suurene.
nimim. yksityiskohtien katsoja. ;)

Yhteistyössä