Huuto.netistä, olenko liian radikaali?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
eli huusin reilu viikko sitten lapselle vaatteen huuto.netistä. myyjällä on n.300 positiivistä palautetta, tai siis se pistearvo, joten pidin rehellisenä. noh, maksoin vaatteen heti huudon jälkeen. Ja nyt siitä on mennyt viikko eikä myyjästä kuulu mitään. toisien kanssa on käynyt kauppaa ja saanut nyt viikon aikanakin palautteen. kysyin pari pv sitten että koska voisi vaatteen postittaa -ei vastaa mitään. myyntikohteessa lukee että postittaa heti kun rahat näkyvät tilillä. no, mä ajattelin nyt antaa sille negatiivisen ja perustella sillä ettei mitään yhteyttä eikä tavaraa tullut ja että palaute muuttuu heti kun palauttaa rahat tai vaate tulee postissa. Voisiko näin laittaa?

Jos olet tunnistautunut käyttäjä, eli pystyt pistämään yksityisviestiä huutiksen kautta, tee se. Minulla on toisinaan jääneet lähettämäni viestit myyjän/ostajan roskapostikansioon ja unohtuneet sinne.

Kannattaisiko soittaa?

Meillä on tilanne juuri tuollainen, tosin otin ostajaan yhteyttä. Olemme enterorokossa koko perhe, eikä oikeasti ole voimia lähteä postiin ajelemaan.

viikon jälkeen en vielä laittas negatiivista. odottelisin vielä pari päivää ja sitten voisin laittaa neutraalin. nyt on kesä, he voivat olla lomalla. hän voi olla vaikka sairaalassa tai mitä tahansa. pari viikkoa mä odottelen ennen negatiivisiä

Mä en noin nopeeta laittais.. Voi olla esim. että sähköpostissa menee tuntemattomista yksityisistä osoitteista mailit roskaposteihin ja paketti on matkalla. Kyllä ainaki se 2 viikkoa pitäis odottaa. Jätä sit vaik neutraali jos postitus kesti liian kauan.

Yhteistyössä