huuto.net

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
Vaatehuone täynnä tavaraa (poika 4v), nyt pitäisi laittaa kaikenlaista huuto.nettiin, mutta miten se käytännössä tapahtuu ja kuinka kovasti työllistää. Jaksaako päivätyön lisäksi sen hoidella? Vinkkejä noiden virallisten ohjeiden lisäksi siis kaipailen =)
 
no siis viehän se aikaa.. kuvaat kaikki vaatteet mahdollisimman siisteinä (eli tarkoittaa silitystä, jos ei muuten teillä kaikkia silitetäkään..) ja sitten siirrät kuvat koneelle, ja kirjoittelet kuvaukset kaikista kohteista, syynäät vaatteista tahrat ja muut viat... mutta en mä tiiä, mä saan sen huutokaupan seuraamisesta jotain kiksejä, koska juuri sen takia niitä sinne jaksan laittaa :D
 
Salama McQueen
Laita isommat/arvokkaammat huutikseen ja pikkusälä kirpparille.
Toki siinä oma hommansa on, mutta pakkohan se tehdä on, jos tahtoo jotain myydä.

Selaile sitä huutista niin löydät oman tyylisi ilmoitella.
 
Eipä tuo ainakaan itselle työstä käy, vaan on mukava harrastus jossa samalla pääsee ylimääräisistä tavaroista eroon pientä ja joskus isompaakin korvausta vastaan. Ensin tietty rekisteröidyt ja sen jälkeen sitten vaan ilmoittelemaan kohteita. Kuvalliset kohteet myy parhaiten, eli myytävästä tuotteesta/tuotteista kuvat digikameralla, piuhaa pitkin ne koneelle ja sitten liität ne ilmoitukseen (itse olen käyttänyt aijaa.com-sivun kuvapalvelua).

Ennenkuin laitan kohdetta myyntiin käyn vähän haku-toiminnon avulla vakoilemassa, onko mennyt samanlaista tavaraa kaupaksi ja mihin hintaan, niin tietää suunnilleen mitä laittaa lähtöhinnaksi. Postikuluasiat on myös hyvä selvittää etukäteen, eli jos vain on käytössä tarkka vaaka kotona niin punnita vähän myytävät tuotteet ensin jotta tietää mitä niistä menee postareita.
 
Mie saan kiksejä siitä ko löydän itelle tahi likoille jotain sopivaa (vaikkei me mitn ees tarvittais :D ) ja sit on tosi ihana päästä eroon ylimääräsistä (joskus hamstratuista) kamoista.. Pakko oisi TAAS käydä kaappeja läpi, vaikka just muutettiin ja vasta on kaappiin kamat saatu. Miusta tää on todella työlästä hommaa kyllä. Ja kyllä vaatii keskittymistä, eli päikkäriaika tahi ilta on meillä tälle varattu :)
 

Yhteistyössä