Huuto.net

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plörö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hätäinen ostaja ja kostonega tiedossa...ei reilua! Ikävää tollanen negalla kiristäminen..tai uhkailu pikemminkin. Itse en olekoskaan antanut negaa..edes silloinkaan, kun paketin saaminen kesti lähes 3 viikkoa.

Jos et ole tyytyväinen hänen palautteeseensa, niin laita hänen palautteeseensa omaksi vastauksesi, että lähetit paketin heti, kun summa näkyi tilillä. Minä aikakin katson mitä ne negat ja neutraalit on.

Onhan siellä kaikenmaailman hätähousuja, joilla rahat pitäisi olla ihan samantien huudon päätyttyä tilille, minä en moisilta osta mitään, vaikka aina olen maksanut samana tai viimeistään seuraavana päivänä, kun huuto on sulkeutunut. Mitään en lähettele ennen maksun näkymistä (kerran tein poikkeuksen yhden halvan jutun kohdalla, kun luotettavan oloinen sitä nätisti pyysi lomamatkojen takia) ja sehän on ihan yleinen käytäntö. Mihinkään sähköposteihin tai sähköpostikuitteihin en luota tippaakaan, nuo kuitithan ovat kuvia, mitä kuka tahansa voi rustailla. Kirjeistä en ilmoittele ostajalle mitenkään lähetettyäni, annan palautteen samana päivänä, kun postiin olen pistänyt. Paketeista lähetän seurantakoodin.

No, ei se ostaja onneks oo negaa uhannut laitta kai?

Jos ei järki perustelut mee sille perille=yritä vielä

Ni saamaasi palautteeseen kunnon perustelut, miksi näin. ja ostajalle neutraalia, jossa kommentoit ylihätäistä uhkailevaa ostajaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ylläpito on persiistä:
Ylläpito ei noita poistele vaikka aiheeton nega olisikin. Itselleni kävi samalla tavalla. Siihen asti kaikki palautteeni oli positiivisia ja niitä oli lähes 200 kappaletta. Sitten tuli tällainen vastaava tapaus. Ja vaikka kuinka laitoin ylläpidolle todisteet (sähköpostiviestit ja tositteet) niin ylläpidon vastaus oli että eivät poista palautetta kun ei yksi nega vaikuta myyntiin noin monen positiivisen palautteen joukossa. :(

Kyllä miulta ainakin poistivat.
Eräs ostaja (hällä paljon nega-palautteita) jätti pari huutamaansa kohdettani lunastamatta, ja laittoi tästä hyvästä mulle kostonegan. Laitoinpa ylläpidolle postia asian tiimoilta, eikä menny pitkään kun palaute oli poistunu...

Yhteistyössä