Huutonetistä....!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandrah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sandrah

Jäsen
27.09.2007
692
0
16
Menee hermot! Eli...
Joku idiootti huusi multa vaatepaketin (la, toukokuun alussa), neljä päivää huudosta (ke)pyysi maksuaikaa perjantaihin. Maksua ei kuulunut ja purkasin jo vaatteet pois laatikosta ja meinasin että laitan kirppikselle. No sitten maksu olikin tullut lopulta seuraavana keskiviikkona (11päivää huudosta). En sitten ollut enää tarkkaillut tiliä ja oltiin kaikki kuumeessakin viimeviikolla, joten paketin lähetys viivästyi ja tämä ostaja laittoi viestiä että missä paketti viipyy!!?? Vasta tällöin tarkastin tilitietojani ja huomasin että hän on kuin onkin maksanut ostoksensa. Ilmoitin että laitan maanantaina paketin, nyt tämä järjen jättiläinen jo oli eilen laittanut että missä paketti!Lupasit laittaa tänään. No homma mun osalta ok, postitin sen siis eilen mutta ilmeisesti tämä ostaja kuvittelee jotain ylivoimaista suomen postista jos luulee paketin olevan samana päivänä perillä! Ja taas tänään laittoi viestiä että missä paketti ja vaikka mitä!!! Mitä helvettiä teen tuollasen kanssa! |O |O |O |O

Näitä ostajia riittää |O Ikävä kyllä... Ensin maksetaan monen päivän viiveellä ja sitten odotetaan kirjettä seuraavana päivänä maksusta.
Omaa elämää ei saa olla, kaikki aika pitää käyttää huuto.netin kanssa. Ymmärrystä ei löydy, vaatteista kysellään joka päivä jne.

Mullakin postitukset viivästyneet töissä tapahtuneen kuolemantapauksen ja tämän päiväisen koiran tekemän terroriteon takia. Saa nähdä miten monta neutraalia/megaa napsahtaa... :'(

Kannattaa aina toimittaa se lähetyskoodi vastaanottajalle, siitä voi sitten seurailla paketin kulkua =)
Näitä hoputtajia huutiksessa valitettavasti riittää, ja yleensä pahimpia ovat ne joiden maksua on saanut odotella viikkotolkulla..

Joo mullakin KAIKKI muut kaupat on ollu todella onnistuneita maksut ja lähetykset puolin jos toisinkin sujunut tosi hyvin. Tää oli eka jonka luulin jättävän huutonsa lunastamatta. Laitoin sille tänään sen koodin ja sitte tulikin viestiä jo että oot laittanu paketin vasta tänään postiin... Vittu jos tää ämmä asuis lähempänä nii oisin vieny sen paketin sille henkilökohtasesti!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O

Joo tästä taas...Jouduin laittaan tästä ylläpidolle jo viestiä, kun nipottaa nipottaa vaan edelleen. Hän on saanut paketin ja nyt ei sitten sisältö olekaan kuvauksessa kerrottu hänen mielestään. En todellakaan aio kauppaa purkaa koska olen joka helvetin nypystä ym. kertonut kuvauksessa...!!!

Onko teillä tullut vastaan näitä??!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Joo tästä taas...Jouduin laittaan tästä ylläpidolle jo viestiä, kun nipottaa nipottaa vaan edelleen. Hän on saanut paketin ja nyt ei sitten sisältö olekaan kuvauksessa kerrottu hänen mielestään. En todellakaan aio kauppaa purkaa koska olen joka helvetin nypystä ym. kertonut kuvauksessa...!!!

On tullut!! Nimimerkkiä vaan kehiin... mä tuun niin huonolle tuulelle tollasista!!

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

On tullut!! Nimimerkkiä vaan kehiin... mä tuun niin huonolle tuulelle tollasista!!

Onko siellä paljonkin tälläsiä? Tää oli siis mulla eka kauppa joka on epäonnistunu ihan totaalisesti!
Kattelin tän palautteita niin ilmeisesti useimmiten on hoitanu hommansa ok. Oli sillä palautteita mitkä oli varmaan just samanlaisista kaupoista kun tämä...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

Onko siellä paljonkin tälläsiä? Tää oli siis mulla eka kauppa joka on epäonnistunu ihan totaalisesti!
Kattelin tän palautteita niin ilmeisesti useimmiten on hoitanu hommansa ok. Oli sillä palautteita mitkä oli varmaan just samanlaisista kaupoista kun tämä...

Muutama mulla tullu vastaan... mutta siis ehkä yks sadasta on tommosia...

Yhteistyössä