Huuto.net-myyjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uusi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uusi"

Vieras
Olen aloitteleva myyjä, ostanut olen kyllä paljon.
kasasin alustavasti myytäviä vaatteita (naisten ja lasten) ja niitä on todella paljon...!
Miten organisoitte myynnin,jos myytävää on paljon? Vain osa kerrallaan myyntiin?

Vaatepaketit olisivat yksi vaihtoehto,mutta miten huutonettiin saa lisättyä enemmän kuin yhden kuvan? Tuskin kukaan ostaa vaatepakettia yhden kuvan perusteella!
Ajattelin pestä ensin kaikki ja katsoa että ovat varmasti siistejä ja kunnossa olevia. Hintavarauksen vedän todella alas (tai jätän kokonaan pois).

Muita vinkkejä?

Laita ainakin lastenvaatteet pakettina. Itse en ikinä osta mitään yksittäisiä vaatekappaleita, mutta noita paketteja on muutama tullut ostettua. Kuvia saa useamman, kun lisää ensin kuvat johonkin kuvapalveluun, esim. aijaa. com ja sitten linkittää sinne.

Mahdollisimman pienellä kokohaarukalla vaatepaketit,eli ei esim.86-116cm samaan.Siis mun mielipide ostajana.

Aijaa.com kautta saa lisättyä kuvia kohteeseen,siellä aika hyvin ohjeistettu miten toimit.

Palstalta olen oppinut, ei missään nimessä hintavarausta monet jättää koko kohteen katsomatta jos semmoinen on.
Pistät jo lähtöhinnan hyvin lähelle sitä millä olet valmis myymään ja toivot parasta.

jos myyt kenkiäkin, niin älä yhdistä niitä vaatepaketteihin vaan myy erillisenä pakettina ja lupaa vaikka yhdistää postikulut. Monet eivät niitä käytettyjä kenkiä halua ostaa ja jalan koko ei aina käy yhteen vaatekoon kanssa.

Täällä toinen aloitteleva myyjä ja vähän kokeneempi ostaja:) Mä taas en tykkää vaatepaketeista ollenkaan, koska ostan vain just sen mitä tarviin ja makuni on tosi tarkka. En ole sellaista pakettia vielä nähnyt, joissa olisi puoliakaan vaatteista sellaisia, joita tykkäisin lapselle pukea.

Kuvia mä oon laittanut Huutokuva-palvelun kautta. Oli tosi helppoa! Sinne kun rekisteröityy, niin voi omia kuviaan säilöä ja hallita aika näppärästi.

Ostajana mua ärsyttää hintavaraus ihan sikana, joten itsekään en sitä myyjänä käytä, vaikka joskus tekisi mielikin. Mielummin sitten uusii ilmoitustaan ja laskee hintaa, jos ei mene kaupaksi.

Yhteistyössä