huuto.net kaupanpurku ja palautus, koska rahojen palautus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ++++++++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

++++++++

Vieras
Ostin "osta heti" kohteen, reimatechkin vk.puvun. Maksoin hinnat pkt ja puku tuli perille, ja se takki on aivan värjääntynyt pesussa, niin paljon ja epätasaisesti että sen huomaa heti ja kauas.
Myyjän mielestä takki oli kuitenkin mainitsemansa "siisti" ja tarjosi -5 e hinnanalennusta. Tämä ei minulle sopinut ja sovittiin kaupan purusta.

Myyjä vaatii että palautan vaatteet heti ja hän maksaa vasta paketin saatuaan rahat takaisin, sekä itse joudun maksamaan toiset postikulut.

Minun mielestä myyjä palauttaa rahat heti ja sitten lähtee vaatteet takaisin, niinhän ostettaessakin tehdään eikä ostajalla ole mahdollisuutta tarkistaa ensin vaatteiden kuntoa ja sitten maksaa...

Bah, ensimmäinen kerta kun huutiksessa menee näin pieleen...pieniä pettymyksiä on ollut aiemminkin mutta en ole koskaan jaksanut niistä valittaa. Nyt tuo "vaaleansininen" takki kun on kuitenkin osittain lila, ei se vastaa sitä mitä myytiin...

Mitä mieltä?

Huutiksessa on niin paljon huijareita liikkeellä, että ymmärrän hyvin, että myyjä haluaa tuotteensa takaisin ennen rahojen palauttamista. Toki ymmärrän sinunkin pointtisi.
Jos tuote ei vastaa kuvausta, myyjä vastaa minusta molemmista postareista.
Mitä jos laittaisit tuotteen takaisin ja sovitte, että kun sinulla on pistää lähetystunnus, niin myyjä palauttaa ne rahat tilillesi.

Yhteistyössä