muilla ongelmia me&i:n kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nefe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nefe

Uusi jäsen
27.05.2008
1
0
1
Tilasin alkuvuodesta me&i:n lastenvaatteita ensimmäistä kertaa. Kun sain vaatteet oli laskun eräpäivä sama jona vaattet minulle toimitettiin. No maksoin kuitenkin heti kiltisti sen laskun. Osa vaatteista oli liian pieniä ja palutin ne asianmukaisesti täytetyn palautuskaavaakkeen kera.
Kun palautuksesta oli kulunut kuukausi aloin kyselemään rahojeni perään. Vastausviestin saaminen kesti viikon. Vasta kun lähetin toisen viestin minulle vastattiin. Jossa minulle luvattiin että siirtävät rahat kuluvan viikon aikana mutta rahojen näkyminen tililläni voi viedä seuraavaan viikkoon. Odotin sen viikon ja seuravaankin, kunnes kun rahoja ei perjantainakaan ollut tullut kyselin taas niiden perään. Ja taas viestini luvattiin lähettää laskutusosastolle...
Josta sitten sain viestin että ovat pahoillaan kun olen joutunut odottamaan, mutta ovat nyt siirtäneet rahat ja ne ovat 2-3 päivän kuluessa tililläni.
Odotin kolme päivää... ja yllätys yllätys rahoja ei näy eikä kuulu!
Tässä vaiheessa sain selville että tuttavani tapplee saman asian kanssa...
Selvittelin sitten kuluttajaviraston kautta mitä pitäisi tehdä ja sieltä löytyi teksti jossa sanottiin että jos myyjä ei palauta rahoja 30 vrk:n kuluessa on asiakkaalla oikeus saada hyvityksenä 10% ostohinnasta. No laitoin Me&i:lle viestin jossa kerroin kyseisen pykälän ja ilmoitin että jos kolmen arkipäivän kulueassa ei rahojani sekä tuota korvausta näy tililläni otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Ja tämä tuttavani teki samoin. Seuraavana arkipäivänä (ma) sain viestin että jos odottaisin keskiviikkoon asti ja jos rahojani ei silloin näy ottaisin yhtetyttä niin alkaisivat selvittää missä ne ovat! Eli siis suomeksi laittoivat maanantaina varmaan kauhealla kiirellä maksuun ennenkuin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen... Tiistaina sitten sekä minä että tuttavani saatiin rahamme, mutta sitä 10% korvausta ei näkynyt...
Laitoin viestin heille että en jaksa alkaa sen 4? takia enempää tappelemaan, vaikka kuluttajasuojalain mukaan ne rahat minulle kuuluisivatkin, mutta että olen todella pettynyt heidän toimintaansa, varsinkin kun teidän etten ole ainoa jolle näin on käynyt. Että pitää uhkailla jatkotoimenpiteillä ennenkuin saa omat rahat takaisin! Kaikenkaikkiaan odotin rahojani 8vkoa! Ja mitään selitystä en ikinä saanut sille miksi minulle aina vaan luvattiin ja luvattiin maksaa mutta rahoja ei silti näkynyt!

Elikkäs onko muilla vastaavia kokemuksia vai ollanko minä ja tuttavani ainoat?

Vaattet oli ihan kivoja, mutta ikinä enää osta kyseisetä puljusta yhtään mitään!

Heippa. Itellä oli ongelmia silloin kun yritin irtisanoutua koko lafkasta. Laitoin monesti viestiä, että lopetan jäsenyyteni. Silti sieltä aina vaa tuli kuukauden paketti. Tätä jatkui monta kuukautta. Hermot meni kun sai ravata postissa palauttamassa paketteja. Taisivat vihdoin tajuta, koska nyt ei oo muutamaan kuukauteen tullu paketteja. Itsekkin laitoin KUNNON valitusvietejä sinne joihin ei IKINÄ vastattu mitään.... Todella pettynyt niiden toimintaan.

Yhteistyössä