Huutisten bulvaanit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä sit jos ilmottaa ylläpitoon. Nimimerkki suljetaan,mutta aina pystyy uuden avaamaan. Tälläseem törmäsin hetki sitten huutiksessa ja kauheesti oli laitettu tälle henkilölle siihen kysymyskohtaa ilkeitä viestejä. Mun mielestä toi on kans ap väärin mitä just kerroit ja myös ton tyypin toiminta on aika erikoista josta kerroin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iiih:
inside-porukkaa huutiksessa *ja tähän röhönauru hymiö*

Mä en tiedä, miksi sä naureskelet epärehelliselle toiminnalle. Kyllä mulla on rahaa ostaa burberryt ja Gantit kaupasta. Kaikilla ei ja sit noi yrittää vedättää ihmisiä.

no enhän mä sille toiminnalle naurakaan, vaan tuolle inside people-jutulle...

Tällä huutiksen yhdellä huippumyyjällä on ihan loistavat palautteet.Niitä on tuhansia. Tuttavallanikin lähes 1000 positiivistä palautetta, toki pistearvo jää matalemmaksi, kun palautteet ovat juuri näitä keskenään vaihdettuja .Tuolla varsinaisena myyjänä toimivalla ei ole yhtään nega palautetta. Tuntemallani ei edes neutraalia. Eihän ylläpito voi tuota todistaa. Mikä on kenenkin tavara ja miksi huutaa jne.

Ensinnäkin, bulvaani tekee jotain muuta kuin mitä ap yrittää selittää. Toisekseen, jokainen maksaa vaatteesta sen minkä parhaaksi katsoo. Siinä ei paljon ole merkitystä sillä kuka tai ketkä muut huutoja tekee. Kolmanneksi, olen myynyt ja ostanut huutiksessa 4 vuotta enkä ole törmännyt mihinkään inside-piiriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Merkkivaatteista kiinnostuneet äidit, joilla on tyttäriä. Oletteko huomanneet, että siellä joukossa on yksi huippumyyjä, jolla on aina sama bulvaani monissa kohteissa. Antaa aina toisen voittaa, mutta korottelee kovasti.
Tiedän sattumalta,että siinä on myös näiden molempien vaatteita myynnissä ja jollei hinta tyydytä, tämä toinen (siis vaatteiden omistaja) huutaa tuotteen. Sitten kiitellään kaupoissa ja läheltellään terkkuja ym. ällöttävää. Myynnissä on usean kokoisia tyttöjen merkkivaatteita, joitten hinnat nousee älyttömyyksiin, usein tämän bulvaanin ansiosta. Toki ns. huippumyyjä muutenkin ja vakkariostajia on. Tunnen kuitenkin tämän bulvaanina toimivan ja avoimesti toiminnasta kertoo. Siinä voi mekon hinta nousta yks kaks 20e., kun bulvaani astuu peliin.
Tämä tuttavani ei myy omalla nimimerkillään, koska ei ole vielä päässyt ns. huippumyyjien sakkiin, joiden burberryistä sun muista maksetetaan maltaita. Niinpä hän lähettää omansa tälle toiselle, joka myy omiensa joukossa omina vaatteinaan.
Eikö oo rumaa touhua?

Toivotaan vaan kovasti että ei sitten kukaan hurahda näiden kanssa kilpaa huutamaan, sittenhän niillä jää tavarat käsiin...

Mä en oo tajunnut, että on VÄÄRIN myydä kaverin puolesta lastenvaatteita :o

Tunnustan siis syyllistyneeni tuohon. Ja aion syyllistyä jatkossakin kyllä :D

Sitä, että pyydetään kaveria korottamaan omaa kohdetta, en harrasta. Enkä tykkää sellaisesta.

Mua kiinnostais tietää, et miten hemmetissä tuo touhu vaikeuttaa ap:n elämää, kun täällä asiasta niin vaahtoaa..? Kateellinen, kun tuttu saa hyvän hinnan vaatteista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis onko teistä todella okei maksaa esim. Burberryn mekon takia 50e euroa enemmän bulvaanin takia. Siis jos kyseessä on joku must-juttu.
Ei kai tuo toiminta ihan rehellistäkään ole?
Missä olette merkkivaatefriikkimammat?

No eihän sitä tarjousta ole pakko korottaa!!!

En tiedä muuta smoothie alkuista nikkiä tuolla kuin smoothiestore, mutta sehän on ulkomaanmyyjä, eikä myy merkkikamaa, sen myymät tuotteet ei myöskään nouse korkeiksi. Mitä nikkejä AP nyt tarkoittaa?

Yhteistyössä