Huutisten bulvaanit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Merkkivaatteista kiinnostuneet äidit, joilla on tyttäriä. Oletteko huomanneet, että siellä joukossa on yksi huippumyyjä, jolla on aina sama bulvaani monissa kohteissa. Antaa aina toisen voittaa, mutta korottelee kovasti.
Tiedän sattumalta,että siinä on myös näiden molempien vaatteita myynnissä ja jollei hinta tyydytä, tämä toinen (siis vaatteiden omistaja) huutaa tuotteen. Sitten kiitellään kaupoissa ja läheltellään terkkuja ym. ällöttävää. Myynnissä on usean kokoisia tyttöjen merkkivaatteita, joitten hinnat nousee älyttömyyksiin, usein tämän bulvaanin ansiosta. Toki ns. huippumyyjä muutenkin ja vakkariostajia on. Tunnen kuitenkin tämän bulvaanina toimivan ja avoimesti toiminnasta kertoo. Siinä voi mekon hinta nousta yks kaks 20e., kun bulvaani astuu peliin.
Tämä tuttavani ei myy omalla nimimerkillään, koska ei ole vielä päässyt ns. huippumyyjien sakkiin, joiden burberryistä sun muista maksetetaan maltaita. Niinpä hän lähettää omansa tälle toiselle, joka myy omiensa joukossa omina vaatteinaan.
Eikö oo rumaa touhua?

Siis lyhyesti, jos joku ei oikeasti käsittänyt. Myyjä myy ja bulvaani nostelee hintoja, jotta myyjä saa korkeamman hinnan tuotteestaan. Myyjä ja bulvaani ovat myös ns. sekoittaneet tavaransa keskenään eli tämä kokenut ja huutispiireissä arvostettu myyjä myy myös bulvaanin vaatteita ominaan ja bulvaani saa korkeamman hinnan kuin myisi itse ns. melko tuntemattomana myyjänä. Palautteita vaihtelevat näistä valekaupoista kuin olisivat ylimpiä ystäviä, mitä tietysti ovatkin. Tuotteita kiitellään kovasti jne. Onko tämä mielestänne huutonetin tarkoitus ja ylipäätään rehellistä toimintaa?

Siis onko teistä todella okei maksaa esim. Burberryn mekon takia 50e euroa enemmän bulvaanin takia. Siis jos kyseessä on joku must-juttu.
Ei kai tuo toiminta ihan rehellistäkään ole?
Missä olette merkkivaatefriikkimammat?

just käräytin vastaavan tapauksen, ovat aviopari ja ostelevat muka toisiltaan rattaita ja autonkin.. ottaa aivoon tommoset tyypit. ja vaikka tunnen kyseiset ihmiset niin olen rehellisen toiminnan kannalla ja siksi sinullekin suosittelen että laitat ylläpidolle sähköpostia, tutkivat asian ja sulkevat käyttäjätunnukset jos on väärin käytöstä :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
nyt täytyy sanoa että evvk.

"huutispiireissä arvostettu myyjä" - onkohan mulla liikaa muuta tekemistä kuin kytätä huutista tuolleen?

Jos seuraat vaikka tyttöjen merkkivaatteita myyviä ihmisiä ja keillä on paljon kokemusta, huutajia, palautteita, kohteita. Piirit todellakin ovat pienet. Nyt puhun VAIN merkkikuteista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
nyt täytyy sanoa että evvk.

"huutispiireissä arvostettu myyjä" - onkohan mulla liikaa muuta tekemistä kuin kytätä huutista tuolleen?

Jos seuraat vaikka tyttöjen merkkivaatteita myyviä ihmisiä ja keillä on paljon kokemusta, huutajia, palautteita, kohteita. Piirit todellakin ovat pienet. Nyt puhun VAIN merkkikuteista.

jos se on niin törkeetä ja iso juttu niin käräytä?

Alkuperäinen kirjoittaja :
just käräytin vastaavan tapauksen, ovat aviopari ja ostelevat muka toisiltaan rattaita ja autonkin.. ottaa aivoon tommoset tyypit. ja vaikka tunnen kyseiset ihmiset niin olen rehellisen toiminnan kannalla ja siksi sinullekin suosittelen että laitat ylläpidolle sähköpostia, tutkivat asian ja sulkevat käyttäjätunnukset jos on väärin käytöstä :)

Oon miettinyt tuota. Toisaalta taas ihmettelen,et ihmiset on niin typeriä. Maksaa hulluja hintoja vaikka käytetystä burberryn paidasta. Aina jossakin vaiheessa tulee yksi ja sama huutaja sekaamaan huutoja. Piirit näissä ovat pienet vaikka joku ihmettelikin sitä niin ihmettelen kuinka kukaan ei hoksaa asiaa.

Siis apua, huutiksessako muka insede porukka myös!? En mä ainakaan katsele myyjän nikkiä tai palautemäärää sen kummemmin huutaessani, eri asia jos paljon negoja löytyy

Alkuperäinen kirjoittaja af:
Siis apua, huutiksessako muka insede porukka myös!? En mä ainakaan katsele myyjän nikkiä tai palautemäärää sen kummemmin huutaessani, eri asia jos paljon negoja löytyy

Kyllä kuule siellä on ainakin Merkkikuteita myyvillä mammoilla erittäin inside-piirit. On huippumyyjät, joilta ostellaan kauppaakin kalliimmalla.(joskus) Tuttavani tyylisiä vähemmän myyneitä ja enemmän ostaneita.
Siis ihan oikeasti ,merkkivaatteissa tyttöjen puolella ei montaa ns. huippumyyjää löydy. Siinä liikkuvat melko suuret rahat mielestäni. Ostajatkin ovat usein samoja eli samoista merkkivaatteista kiinnostuneita mammoja, joilla sattuu lapset olemaan suht samanikäisiä.

Jännä täälläkin usein merkkivaatefriikit juttelevat lastenvaatteista ja nyt kellään ei ole asiaa. No anyway kannattaa seurailla mitä huutaa ja millä hinnalla.
Mun mielestä toi on epärehellistä toimintaa, mut se nyt sit on vaan mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja iiih:
inside-porukkaa huutiksessa *ja tähän röhönauru hymiö*

Mä en tiedä, miksi sä naureskelet epärehelliselle toiminnalle. Kyllä mulla on rahaa ostaa burberryt ja Gantit kaupasta. Kaikilla ei ja sit noi yrittää vedättää ihmisiä.

Kiitos tiedosta tuon bulvanin suhteen. Olen miettinyt, miksi hällä hinnat nousee kovasti. Lapsia toki useita ja vaatteita erikokoisia. Paljon huutajia ja nätisti tehdyt sivut. Olen huomannut tuon "hedelmän" tulevan aina mukaan, kun huutoja aletaan nostaa tosissaan. Huutelee siis omia vaatteitaan... Törkeetä.

ÄLÄ ihmeessä huudakaan. Itse olen sanonut kaikille näitä kalliita vaatteita ostaville, jotka tiedä, etteivät sekaannu jo periaatteen vuoksi tuollaiseen epärehelliseen touhuun.

Yhteistyössä