huutispaketti palautui takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hönö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hönö

Vieras
Eli tuli postista lappu, että minulle on saapunut palautus. Olin myynyt ko. henkilölle lasten vaatetta ja ostin siihen huutonetpaketin. Ostaja maksoi paketin ja postarit, ei antanut mitään palautetta ja nyt minua odottaa tuo sama paketti postissa. Joudunko lunastamaan sen/maksaako sen lunastus?

Joo kyllä sun täytyy ne postimaksut maksaa.
Mullekin kävi kerran niin kun ostaja olikin lähtenyt reissuun ja paketti palas takas mulle. Mutta ostaja maksoi sit lisäksi kahdet pk:t niin lähetin sille uusiks.

Höh, kurja juttu. Minähän siinä tietenkin jään aavistuksen voitolle jos lunastan vaatteet takaisin, ja jos taas ostaja haluaa maksaa vielä tuplaten postareita, niin tulee kyllä kalliita lastenvaatteita (käytettyjä)

Miulle kävi samalla tavalla. Mietittiin tuon ostajan kans, että mitä tehdään, ja hän ois ollut valmis maksaa puolet uusista postikuluista, koska tässä tapauksessa ei ollut kummankaan vika.(Hänelle ei ollut tullut mitään ilmoitusta että ois paketti tullut)
Kokeilin kuitenkin että laitoin paketin vaan takas postiin ja sitten se meni perillekin.Mutta uutta huutopakettilappua/postikuluja ei tarvinnut maksaa.

Yhteistyössä