Huutis"huijarit".......

  • Viestiketjun aloittaja että semmosta
  • Ensimmäinen viesti
että semmosta
Jos haluaa isompia huutoja kohteelleen huutamalla itse omaa kohdettaan valetunnuksella, niin kannattaisi edes yrittää tehdä se vähemmän huomattavasti (kts linkki). Kyseisen myyjän sama paketti on ollut useampaankin kertaan myynnissä ja aina sama svanstrand käy huutamassa kohdetta yhtäkkiä huikeisiin summiin, sama muissa myyjän kohteissa. Paketti ei siltikään mene kaupaksi kenellekään koska hintavaraus on selvästi iso summa. ÄRSYTTÄÄÄÄÄ!!! tekisi mieli käräyttää kyseinen myyjä..

JÄTTIpaketti tytön vaatteita nyt myynnissä 86cm-100cm?KATSO! 100.00 € - Tyttöjen vaatepaketit - Vaatetus - Huuto.net

tosin, kertoo paketista+myyjästä jonkin verran jos paketti vaan ei mene kaupaksi..

noh, tämä oli vaa tämmönen avatuminen tällä kertaa :)
 
häh täh
siis mitäh?
mä huudan yhtä pakettia jo 4 kertaa kun sen hintavaraus ei ole ylittynyt eikä tuo ole sitä muuten myynyt kellekään,pistää uudelleen aina vain sen myyntiin.
joten en näe mitään kummaa asiassa :O
 
"Minä"
Jotenkin on touhu lähteny lapasesta kun seurailee yleisestikin pakettien hintoja/pyyntejä... Kuitenkin kyseessä on käytetyt vaatteet!!!!!!!!!! Usein myös kohteissa kerrotaan kuinka paljon vaatteet on maksanu uutena ja sillä perusteella hinta on niin pirun korkea! Hah, käytetty mikä käytetty, olkoon merkki mikä tahansa. Hullua! Ja mammat huutaa maltaita kulahtaneista.. huh huh.
 
...
Itse en tajua tuota, että laitetaan todella alhainen lähtöhinta ja sitten joku ihan älyttömän korkea hintavaraus. Aivan typerää. kukaan jaksa viikkotolkulla siellä huutaa jotain parin euron nostoja kymmeniä kertoja.
 
Kieltmättä vaikuttaa hieman epäilyttävälle, mutta eihän sitä tiedä jos tuo innokas huutaja on vaan kiinnostunut muistakin myyjän vaatepaketeista. Aika ikävää, jos näin on ja nyt tulee tuomituksi ihan turhasta. Palautetta vaan mielummin sivun ylläpitäjälle.
 
"tipu"
Alkuperäinen kirjoittaja että semmosta;22977745:
Jos haluaa isompia huutoja kohteelleen huutamalla itse omaa kohdettaan valetunnuksella, niin kannattaisi edes yrittää tehdä se vähemmän huomattavasti (kts linkki). Kyseisen myyjän sama paketti on ollut useampaankin kertaan myynnissä ja aina sama svanstrand käy huutamassa kohdetta yhtäkkiä huikeisiin summiin, sama muissa myyjän kohteissa.
Siis tuolla "til salg" -nimimerkillä on korotusautomaatti päällä, sen vuoksi tuo hinta on pompsahtanut.
 
[QUOTE="tipu";22979816]Siis tuolla "til salg" -nimimerkillä on korotusautomaatti päällä, sen vuoksi tuo hinta on pompsahtanut.[/QUOTE]

Ja tuo Svanstrand ei ole koskaan ostanut tai myynyt mitään, mutta huutaa paljon eromac:in kohteita.
 
qwqe
Itsekin seuraan yhden myyjän kaupattavia kohteita, yhden tuplatunnuksen sain jo käräytettyä ja ylläpito sulki sen. Nyt käytössä jo toinen tuplatunnus, tyhmäkin tajuaa sen. Mulla niin ärsyttää tuollaiset oman kohteen korottelijat.
 

Yhteistyössä