huutiksista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

simba

Jäsen
14.06.2007
647
0
16
miten uskallatte huutiksista ostella vaatteita yms?miten siis uskallatte luottaa että tavarat lähetetään teille mitä ostatte??mä en uskalla,oon käyny joskus huuto netissä ja oishan siellä vaikka mitä kivaa huudeltavaa mutta kun ei uskalla niin ei!en vaan osaa luottaa tuntemattomiin :ashamed:

Mulla oli alkuun kanssa vahva tunne etten koskaan sitä ala käyttämään mutta niin vain aloin eikä yksikään epärehti myyjä ole vielä tullut vastaan..Palautteita kannattaa aina katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
joskus vaan täytyy luottaa... mitään äly kalllista en uskalla miekään ostaa, mut mies on ostanu läppiksen ja x-boxin huutiksesta

niihän se täytyis mut etenkin toi elektroniikka arvelluttaa,meidän isäntä muutenkin kun aina mäkättää kun tykkään ostella kotiin uutta ja sisustella,saati sitten jos ostaisinkin jotain ei toimivaa tai ei tulisi pakettia ollenkaan!oisin lirissä! :)

Itse olen tähän mennessä saanut kaiken mitä olen maksanut, olen tehnyt päätöksen että 40e on suurin summa jonka maksan suoraan tilille, sitä suuremmat saa mennä postiennakolla ja jos ei myyjä siihen suostu en huuda.
Palautteita kannattaa katsella ja saahan sieltä yhteystiedot myyjään kun huuto päättyy, niiden kautta sitten jäljittämään myyjää jos tavaraa ei kuulu..
Ja itse pyrin myös siihen että noudan tavaran jos vain on mitenkään mahdollista, ostin juuri 270e:n rattaat ja hain ne hänen kotoaan, ku tuollaisia summia en käy siirtelemään..

Katselin kyllä että oli siellä mun kauppakumppaneissa pari, jotka oli lopulta saaneet negatiivista palautetta ja jollain oli jopa suljettu käyttäjätunnuksetkin, mutta minun kohdalla on kauppa aina toiminut ongelmitta.

Yhteistyössä