miten sitä koskaan usklataa aloittaa seurustelusuhdetta ko pelkään et siitä paljastuu kuitenkin väkivaltaisia piirteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kingis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kingis"

Vieras
yms paskaa.. erosin 3vuotta sitten mut varmaan jotai traumoja jäi.. tullu pelko ettei uskalla tapailla miehiä, edes miettiä seurustelua kun pelko persiis et se vaikka kuristaa mut yöllä tai jotain..miten osaan luottaa et joku vois olla hyvä normaali mies?? :( noh ei ole miehiä ollutkaan lainkaan eron jälkeen..en uskalla. Tai jos mies vaan esittää hyvää sit sekoo jossain vaihees?
miten muilla onnistunut parisuhteet väkivaltaisen miehen jälkeen? pelkään et olen niitä jotka kerää kusipäitä miehiä...:/ analysoin jo pelkän ulkonäönki suhteen et näyttääkö tyrannilta? onko surumieliset silmät?

No eipä oikein oo onnistunut. :D Siitä on jo kohta neljä vuotta kun erottiin ex-mieheni kanssa, joka oli siis väkivaltainen, ja yhden miehen kanssa olen sen jälkeen seurustellut. Mies oli ihan OK, minä jotenkin varuillani. En kuitenkaan ihan valmis parisuhteeseen. En vaan osaa antaa yhtään periksi omasta tilastani, omasta elämästäni kun jouduin aika kovin taistelemaan, että ne sain taas omikseni.

Aika parantaa :)
Itellä on auttanut se väkivaltaisen ex:n suhteen, että olen hyväksynyt sen osaksi menneisyyttäni ja antanut anteeksi niin ex:lle kuin itsellenikin kaiken.
Vuosia meni oivaltaa asia, mutta kun sen oivalsi, olo helpottui ja pystyin jättämään kaiken taakseni, ilman että se vaivasi enää.

Ite taas pelkään, et seuraava mies harjoittaa samanlaista henkistä alistamista. Eikös sitä sanota, et ihminen toistaa helposti kaavaa ja ajautuu samanlaisiin suhteisiin aina uudelleen ja uudelleen. Karmivaa.

Tasa-arvobarometrin 2008 antama tulos, jonka mukaan 4 prosenttia suomalaisista miehistä ja 2 prosenttia suomalaisista naisista pelkää joutuvansa omassa kodissaan väkivallan uhriksi. Tämä puhdistaa suomalaisen miehen mainetta ja samalla osoittaa, että myös naisilla on oma vastuunsa näissä väkivalta-asioissa

Yhteistyössä