N
"norsu"
Vieras
Miten te muut uskallatte lähteä yksin uimarannalle kahden pienen uimataidottoman lapsen kanssa? Minä en uskalla millään, eikä ole yhtikäs ketään joka sinne minun kanssa lähtisi. Tai voisi joku kaveri lähteä, mutta hänellä on sitten omat lapset vahdittavana, eikä se helpota minua ollenkaan. Lapset on siis 2v ja 5v, molemmat niin vauhdikkaita tapauksia ja innokkaita vesipetoja, etten millään uskalla luottaa siihen, että he pysyisivät siinä ihan vieressä kokoajan. SItten jos toiselle tulee kylmä, niin toisen saa kiskoa väkisin huutavana sinne rannalle ja melkein köyttää kiinni ettei lähde uudestaan veteen.
Mulla on tosi paha mieli tämän takia, rannalle ei päästä, olipa miten kuuma tahansa
Mitenkähän nuo ikinä oppii uimaan kun ei ole mahdollisuutta opettaa tai antaa vedessä edes peuhata. Itsellä on vielä niin huono itsetunto, etten kehtaa uimapukua päälleni laittaa, joten se niistä uimahallireissustakin sitten. Sieltä mulle on jäänyt traumat kouluaikoina, uimahalleista siis.
Kohtalotovereita?
Mulla on tosi paha mieli tämän takia, rannalle ei päästä, olipa miten kuuma tahansa
Mitenkähän nuo ikinä oppii uimaan kun ei ole mahdollisuutta opettaa tai antaa vedessä edes peuhata. Itsellä on vielä niin huono itsetunto, etten kehtaa uimapukua päälleni laittaa, joten se niistä uimahallireissustakin sitten. Sieltä mulle on jäänyt traumat kouluaikoina, uimahalleista siis.
Kohtalotovereita?