Huutiksesta mullakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Varmaan satoja alotuksia ollut tästäkin aiheesta, mut en viitsi kaivella... Eli olen ensikertalainen myyjänä ja nyt ihmettelyä. Kohteeni sulkeutui eilen aamulla. Huudon voittanut ei ole vieläkään ottanut mitään yhteyttä pankkinumeroa ym varten. Itse olen kenties hätähousu, mut ostajana olen ottanut yhteyttä samantien kohteen sulkeuduttua tai viimeistään parin tunnin päästä. Kuinka kauan odotan, kuuluuko mun lähettää viestiä ja kysellä perään vai mitä? Ja jos ei mitään kuulu, laitanko postia et kohde meni uudestaan myyntiin ja nega ostajalle?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Käyttäkää hyvät ihmiset vakioviestiä, eipähän tarvitse arpoa aina kumman pitää ottaa yhetyttä! :headwall:

Eikös siinä viestissä joka huutiksesta tulee voittajahuutajalle kehoteta ottamaan yhteyttä myyjään? Eihän sillon tarvii mitään arpoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Käyttäkää hyvät ihmiset vakioviestiä, eipähän tarvitse arpoa aina kumman pitää ottaa yhetyttä! :headwall:

Eikös siinä viestissä joka huutiksesta tulee voittajahuutajalle kehoteta ottamaan yhteyttä myyjään? Eihän sillon tarvii mitään arpoa?

Molemmille lukee viestissä kehoitus ottaa yhteyttä.

Yleinen tapa on, että myyjä laittaa voittajalle sähköpostilla tilinumeron pyytämättä, esim. näin:

Moi!

Huusit pinkeän karvakauluksen. Maksatko tililleni 200 ? + toimituskulut 8,50 ? = 208,50 ? niin laitan sen postiin. Kiitokset sinulle!

Terveisin
Kaija Karvadonna

Tilinumero
007007007-696969

Minä pistän aina ja heti postia, olen sit myyjänä tai ostajana. Sit taas noi vakioviestit ketuttaa, kun just huusin yhden, maksoin jo viime viikolla, pistin postia, että maksettu jne ja sit myyjästä ei kuulunut mitään! Olisin kaivannut edes "ok" tai "näkyi tilillä" tms. Edes jotain, että viestini on tullut perille tai muuta...

Se laittaa, kumpi ekana ehtii. :D

Kantsii kuitenkin muistaa, että monella meistä on muutakin elämää kuin huuto.net eikä kaikki käy edes joka toinen päivä netissä tarkistamassa mailejaan. B)

T. Jep, juuri viikonloppuna sain ostajan tekstiviestistä tietää, että yks kohteeni oli sulkeutunut ja mennyt kaupaksi. En mie voi kaikkee muistaa. B)

Hyvä on. Mä olen sitte ollu ostajana liian hätänen kun olen myyjään kohta ottanut yhteyttä enkä ole odottanut viestiä. Ja mulle myyjänä toi "meklarin" viesti sanoi että voin HALUTESSANI ottaa yhteyttä ostajaan. Muistelen et ostajana mulle tulee melkeimpä määräys-sävyinen kehotus viestiä myyjälle. Nojaa, pilkunviilausta ja kirjoittamattomia sääntöjä ja tapoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Kantsii kuitenkin muistaa, että monella meistä on muutakin elämää kuin huuto.net eikä kaikki käy edes joka toinen päivä netissä tarkistamassa mailejaan. B)

T. Jep, juuri viikonloppuna sain ostajan tekstiviestistä tietää, että yks kohteeni oli sulkeutunut ja mennyt kaupaksi. En mie voi kaikkee muistaa. B)

Elikkä jos mä olen maksanut tuotten perjantaina, enkä ole tänään saanut myyjään yhteyttä, niin toivoa vielä on :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Elikkä jos mä olen maksanut tuotten perjantaina, enkä ole tänään saanut myyjään yhteyttä, niin toivoa vielä on :snotty: :ashamed:

Täytyy sanoa, et multa tuo onnistuis tätä nykyä oikein hyvin. :snotty: Oikeesti ei vaan ehdi tänne netin ihmeelliseen muailmaan niin usein. Mut jos epäilyttää, pistä tekstiviesti. :) Sillä mutkin saa (sai) kiinni. :D Siitähän sen näkee, onko toivoa vai ei. Kyllä nyt viimestään siihen odottais saavansa vastausta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Täytyy sanoa, et multa tuo onnistuis tätä nykyä oikein hyvin. :snotty: Oikeesti ei vaan ehdi tänne netin ihmeelliseen muailmaan niin usein. Mut jos epäilyttää, pistä tekstiviesti. :) Sillä mutkin saa (sai) kiinni. :D Siitähän sen näkee, onko toivoa vai ei. Kyllä nyt viimestään siihen odottais saavansa vastausta. ;)

:snotty: Puhelinnumero ei ole käytössä :snotty:

mulla yleensä menee päivä pari ennekun ehdin/huomaan/kykenen myyjään ottamaan yhteyttä tai maksamaan.
eiköhän viikko ole aika sovelias aika odotella? mutta silloinkin hyvä jo myyjän kysellä perään mielestäni. vakioviesti on hyvä juttu.

selaa vaikka läpi vakioviestejä joita olet nähnyt myyjillä olleen ja niiden kautta keksi oma napakka viestisi :)

Yhteistyössä