Paljonko muuten thai-vaimo olisi tullut maksamaan edes parhaassa tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikista tsainamaista luullakseni. Hyvin samankaltainen miesvaltainen kulttuuri heillä kaikilla tuntuu olevan.
No jos nyt unohdetaan Intia ja muut meille ”ei tsainat maat” ja otetaan esimerkiksi Japani, Hong Kong, Kiina jne…

Eihän kukaan siitä täyttä hintaa maksa eikä varsinkaan omalla rahalla. Hoivakotiin vaan ja Annie vapaaksi orjahommista.
No olen kuullut täysin päinvastaista tutuilta joilla vanhemmat ovat jossain hoivakodissa, mitä rikkaampi niin sen enempi viedään rahaa tililtä.

Annie on rehellinen ja tolkun nainen. Hän ei ikinä hylkäisi avokumppaniaan minkään takia, ei edes minun. Enkö sitä edes toivo. Nostan hattua hänelle.

No olen kuullut täysin päinvastaista tutuilta joilla vanhemmat ovat jossain hoivakodissa, mitä rikkaampi niin sen enempi viedään rahaa tililtä.

Annie on rehellinen ja tolkun nainen. Hän ei ikinä hylkäisi avokumppaniaan minkään takia, ei edes minun. Enkö sitä edes toivo. Nostan hattua hänelle.
Entäs mites sitten jos sulle tulee alzheimer, parkinson tai jokin muu hankala sairaus?

No kerro meille mikä tilanne siellä on. Minulla ei ole aavistustakaan niistä maista.
Ehkä tämä valaisee:
(vanhempi mutta antaa kuvaa)
pisamatikka.jpg

• Tykkää
Reactions: m1es
Entäs mites sitten jos sulle tulee alzheimer, parkinson tai jokin muu hankala sairaus?
No syön ja elän niin terveellisesti että en usko saavani noita sairauksia. Mutta jos saisinkin, niin tiedän että Annie hoitaisi minut tappiin asti. Ihan vaan pienenä huomiona että en syö mitään lääkettä tälläkään hetkellä, koska ei ole mitään tarvetta.

Veriarvot ovat loistavat, samoin verenpaineet ja olen liikkuvainen ihminen niin ei minulla ole mitään hätää ja vointi on koko ajan aivan erinomainen.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
No syön ja elän niin terveellisesti että en usko saavani noita sairauksia. Mutta jos saisinkin, niin tiedän että Annie hoitaisi minut tappiin asti. Ihan vaan pienenä huomiona että en syö mitään lääkettä tälläkään hetkellä, koska ei ole mitään tarvetta.

Veriarvot ovat loistavat, samoin verenpaineet ja olen liikkuvainen ihminen niin ei minulla ole mitään hätää ja vointi on koko ajan aivan erinomainen.
Tilanne voi olla ihan muuta 10 v päästä, 20 v päästä. Jos olet ikämies niin ehkä jo aikaisemmin.

Ihan kiva tilasto mutta miten se vastaa kysymykseeni:

”Kaikista tsainamaista luullakseni. Hyvin samankaltainen miesvaltainen kulttuuri heillä kaikilla tuntuu olevan.”
Siihen viittasin, että tuolta ei välttämättä irtoa nuorta naista länsimaiselle vanhalle miehelle.

Se on kerrassaan hurmaava ilmiö tämä thai-naisten koko suvun elättäminen. Exäni ei suostu enää elättämään ja huolehtimaan omasta biologisesta lapsestaan kun nai "Bangkokin prinsessan"

Ilman nykyistä daamia olisin hyvinkin mahdollisesti ottanut thaimaalaisen vaimon tässä vaiheessa. Daamini on tuonut yhteiseen kassaan enemmän rahaa kuin olen häneen käyttänyt. Thainainen ei ilmeisesti yleensä pysty hankkimaan elämiseen riittäviä tuloja Suomessa joten paljonko häneen olisi joutunut käyttämään rahaa?
Käyttämään rahaa? Runkkaa sinä köyhä vaan käteen, jos tuollai ajattelet..hyi vittu mikä tyyppi.

Ahaa. Eihän Annie ollutkaan vaimo, vaan avovaimo.

Taisi jäädä isot rahat saamatta.