Huutiksen palautteista, taidan vaihtaa neutraaliksi, vähintään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin se homma toimii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin se homma toimii

Vieras
Mikä siinä on niin vaikeaa että ei voi antaa palautetta. Taidan vaihtaa palautetta alaspäin kun ei edes pyynnöstä kiinnosta laittaa. Laitan palautteeseen ihan niinkuin asia. Ostaja toimi muutoin asianmukaisesti, mutta ei anna pyynnöstä huolimatta palautetta. Vaihdan sitten kun aihetta on.

Jos kaupat onnistui niin miksi ei palaute pysyisi kiitettävänä. Mikä ihmeen palautteen onkia olet?
Vai oletko vasta aloittanut kaupankäynnin että tarvitset niitä palautteita?

Musta tuo olisi typerää vaihtaa palaute vain sen vuoksi neutraaliksi ettet itse saa palautetta.

Niitten palautteiden takiako te siellä tavaraa myytte? Onko tuolla nyt niin väliä...Laitan toki itse aina palautteet, mutta enpä ole niitä ruinaamassa jos joku ei laita..Eräskin laittoi palautteen puolisen vuotta oston jälkeen. Nou roplem.

Itse annan aina palautetta. Mutta olen huomannut, että yli puolet ostajista/myyjistä ei sitten taas oo mulle mitään palautetta antanut. Kuitenkin kaikki jotka ovat on antanu erittäin hyviä, joten eipä sillä väliä.

En huomauttele palautteen antamattomuudesta, enkä vaihda palautettani. Ei ole minun tapani toimia niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saara09:
Itse annan aina palautetta. Mutta olen huomannut, että yli puolet ostajista/myyjistä ei sitten taas oo mulle mitään palautetta antanut. Kuitenkin kaikki jotka ovat on antanu erittäin hyviä, joten eipä sillä väliä.

En huomauttele palautteen antamattomuudesta, enkä vaihda palautettani. Ei ole minun tapani toimia niin.

Sama täällä.

Mitä väliä sillä yhdellä palautteella on, vielä niin paljon että jaksaa oikein kytätä? Sit ymmärtäisin jos itkisit sitä että oot saanu negan tai neutraalin, mut jos et saanu mitään MUTTA sait rahas/tavaras niin missä on ongelma? Eteenpäin seuraaviin kauppoihin!

Tässä on korvaukseksi vähän ihanan positiivisia plussia kiitokseksi ihanan loistavasti sujuneista kaupoista, oot paras myyjä/ostaja koko huutiksessa ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

mä oon sitten ainoa joka katsoo palautteen antamisen kuuluvan asiaan automaattisesti ilman mitään kummallisuuksia. Oli sitten ostaja tai myyjä. Tässä tapauksessa ei voi kyllä ostaja antaa muuta kuin loistavan palautteen koska ostettu tuote oli uusi... Muistin taas että minkätakia huutistelen harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä oon sitten ainoa joka katsoo palautteen antamisen kuuluvan asiaan automaattisesti ilman mitään kummallisuuksia. Oli sitten ostaja tai myyjä. Tässä tapauksessa ei voi kyllä ostaja antaa muuta kuin loistavan palautteen koska ostettu tuote oli uusi... Muistin taas että minkätakia huutistelen harvoin.

Ihan vakavissasko huutistelet harvoin sen takia ettet saa palautteita kaikilta? Ihan oikeasti?

Mä myyn tavaraa huutiksessa siks että saisin vähän rahaa + tilaa kaappiin. En todellakaan siksi että saisin jotain virtuaalisia plussapisteitä joilla en mitään tee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos joku ei jaksa palautetta antaa ni se on pienempi paha kun sun kärttysyys.

Tosiaan, ei sun kannata siellä hieroa kauppoja jos noin hiertää.

Palaute on vapaaehtoinen ei pakollinen. Aina sitä ei muista ja laitan sitten kerrallla usemmman palautteen, yksitellen en jaksa. Eikä mua haittaa ollenkaan vaikka joku ei laittaisi mulle palautetta. En koskaan katso mitä palautteita muillla on, sen palautteen voisi vaikka lopettaa, kun se on joillekin niin tärkeetä, annetaan kostonegoja ja soitetaan keskellä yötä missä palaute viipyy yms. Lapsellista, ei kaikille huutis ole elämänkeskipiste.