Huutiksen huippumyyjä ja hänen bulvaaninsa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja bghy:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja byui:
ai no sit kyttäät ja odottelet että myy.
kiva kaveri oot!
sovittekin hyvin yhteen.

Ja sä et tiedä mistä täs ketjussa puhuttiin. Mun frendini tavarat myydään tämän ns. huippumyyjän tavaroiden joukossa, myyjän omina. Saapi paremmat hinnat moninkertaisesti. Se on se pointti siinä!!!HOKS?

Miksi tää sua kaivaa? Havitteletko säkin niitä riepuja? Jos et, niin älä sekaannu!

Ihan vaan periaatteesta. Että jos jotain häiritsee ystävänsä touhu,
sanokoon siitä suoraan sille ystävälle. Mikä on tällainen ap.n kaltainen ystävä.?OK, ap:n huutiskaveri ei ole rehellinen, mutta ei ole ap:kaan.
Minä en ainakaan sellaista kaveria haluaisi,joka kasvotusten on kaveri,
mutta selän takana puukottaja.

Mitä huutikseen tulee,kaikki tietää että siellä on huijareita, ja jokainen
huutaa omalla vastuullaan. Jokainen järkevä miettii onko hinnat päteviä.
Jos on yltiörikas ja huutelee huviksee jotain burberryä niin ei se mua haittaa.

Kuten sanottu, en puukota enää selkään. Vien omienkin parhaimmat sitten siihen rinkiin myyntiin. Suhtautuminen tuntuu niin positiiviseltä.
Vaipukoon ketju nyt minun puolestani unholaan....
Huudelkaa vaan huippumyyjien kalliita tuotteita, kenties niistä joku on mun lapsien vanha vaate. Kerran pidetty ja uudenveroinen.

kyllä sotii minun moraalikäsitystä vastaan. siksi kai oonkin köyhä ja kipeä. Kerran kaverini korotti pyytämättä kohdettani... käytiin sen jälkeen keskustelu, jossa toin selkeästi ilmi sen, että en tarvitse sellaista apua. kaveri säilyi kaverina senkin jälkeen.

Mulla ei olekaan mitään merkkejä myynnissä ja myymiseni pohjautuu kierrättämisen periaatteelle. muutenkaan en kannata materialistisia arvoja, joita merkeillä vielä boostataan.

Jos tunnet ettet kuulu joukkoon, niin vaihda ystäviä ap.

no eikös tämä toinen nyt mene nk. hupihuutaja osastolle, jos ei ole aikomustakaan ostaa huutamaansa tuotetta??? on vaan vaikeeta todistaa että huvikseen nostelee hintoja :| silleen saisi sitten tunnuksen mahdollisesti suljettua, mutta siis vaikeata tuo on todistaa. ärsyttävää hommaa kyllä on!!!! |O

noista huutissivuista kun teillä ei ole TODISTEITA että just noilla myyjillä olisi mitään tekemistä asian kanssa. Mustamaalaattee ihmisiä ilman syytä!

Et ole ystävyyden arvoinen kun tällaista touhuat selän takana. Ja jos heidän moraalinsa on omasi alapuolella, jätä heidät omaan arvoonsa ja keskity ystäviin joiden kanssa voit olla ilman omantunnon tuskia tai epäilyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Sä oot tehnyt tästä jo monta aloitusta. Anna jo olla.

Ihan toinen on. Ajattelin asiaa ihan huutajien kannalta, että mahdollisesti jotakin ihmistä tälläinen toiminta haittaisi. Mitäs se minua haittaa. Antaa epärehellisyyden sitten kukkia.

No itse en ainakaan huuda koskaan enempää kuin olen valmis maksamaan ko tuotteesta, joten en koe tulleeni huijatuksi vaikka joku myisikin jonkun toisen vaatteita ja kaverit korottelisi toistensa huutoja.... Tyhmää ei ole pyytää vaan tyhmää on maksaa liikaa.

Kysehän ei todellakaan ole valokuuvalosta ja persikka76 nimimerkeistä!!

Ei olekkaan. Tuollahan on tehty osta heti-kauppojakin joten ei ole kyse vedätyksestä tmv. Ihan reilua huutismeininkiä ko. nimimerkeillä!

Mutta kun et kerro nimimerkkejä niin eihän täällä voida muuta kun arvuutella.

Ja ei ole kiellettyä myydä vaikka kaverin vanhoja rättejä. Jos saa paremman hinnan niin hyvä myyjälle. Eri asia on jos tuo "vaatteiden oikea omistaja" käy korottelemassa hintoja... *murunaa*

Turhaan aloitit tällaisen ketjun, ja näitä aloituksia on näköjään sulla monta. Oletko ihan terve????

Jokainen täysivaltainen (jos tiedät mitä tarkoittaa...) henkilö maksaa ostoksistaan juuri sen verran kuin itse haluaa. Kukaan ei PAKOTA ketään huutamaan enempää kuin on varaa.

Vaikuttaa täysin kateellisen panettelulta nämä samanlaiset aloituksesi aiheesta. Kukin tehköön rahoillaan ja tavaroillaan mitä tahtoo. Ei ole poissa muilta.

Koko ketjun ajan todellakin häirinnyt tuo ap:n toistuvasti käyttämä ilmaisu ystävästä.
Ei ap ole ymmärtänyt edes oikeaa ystävyyttä.
Huutelee luottamuksella kerrottuja asioita ja ilmiantaa ylläpidolle jne.Ja tämä tyyppi kertoo vielä olevansa kasvatettu rehelliseksi.huh,huh

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä