Huutiksen huippumyyjä ja hänen bulvaaninsa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Eikö kuitenki jokainen huutaja päätä itse, mitä on valmis vaatteesta maksamaan? Ei kukaan ilmeisesti veitsi kurkulla pakota painamaan TARJOA nappia? Vai ymmärsinkö väärin?

Ei kukaan pakota mutta ei se oikeinkaan ole että hintoja korotellaan kaverin avustuksella. Ei ainakaan minun "oikeudentajuni" mielestä.

Ja eiks tos ap selitä,et olis molempien vaatteet samalla myymällä myynnis ja niitä korottelee. Niikuin kaksinverroin vielä pahempi.

Eikö kuitenki jokainen huutaja päätä itse, mitä on valmis vaatteesta maksamaan? Ei kukaan ilmeisesti veitsi kurkulla pakota painamaan TARJOA nappia? Vai ymmärsinkö väärin?

Ei kukaan pakota mutta ei se oikeinkaan ole että hintoja korotellaan kaverin avustuksella. Ei ainakaan minun "oikeudentajuni" mielestä.

Mutta jos lopullinen ostaja saa mitä tahtoo ja mielestään sopivaan hintaan ja ostaja ja myyjä ovat tyytyväsiä niin eihän siinä silloin ole ongelmaa?

Mutta jos lopullinen ostaja saa mitä tahtoo ja mielestään sopivaan hintaan ja ostaja ja myyjä ovat tyytyväsiä niin eihän siinä silloin ole ongelmaa?

Ei minustakaan, mutta kun ap tietää ja ap tykkää että on väärin, niin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kun luet aloituksen. Ei se nyt kyllä ihan puhtaat jauhot pussissa toimintaa ole tai sitten sinun oikeudentajusi on näiden myyjien kaltainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Saara:

No kun luet aloituksen. Ei se nyt kyllä ihan puhtaat jauhot pussissa toimintaa ole tai sitten sinun oikeudentajusi on näiden myyjien kaltainen.

Mutta siltikin lopputulos on kaikkia osapuolia tyydyttävä.
Ethän voi vaikuttaa yritystenkään toimintaan.. Kysyntä määrää hinnan.

No ei kai se ole sallittua, mutta mitä ihmettä...luulisi, että tohon hommaan saisi tuhrattua hyvinkin paljon aikaa ja energiaa..joten eiköhän se työstä käy vaikka ylittääkin hyvän kaupankäynnin rajan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja ystävälläs ei tietenkään ole muita ystäviä kuin sinä, jotka saattaisivat lukea palstaa, tunnistaa ja kertoa ystävälles..? Veikkaanpa, että tuohon vkv:oonkin on jo joku ottanut yhteyttä näistä syytöksistä.

MInä en ole syyttänyt ketään NIMIMERKKIÄ. En ole maininnut yhtäkään nimimerkkiä,nimeä tai muuta. Kaikki voivat olettaa mitä tahtovat. Se ei minua liikuta,eikä minulle kuulu. Minä en missään ole sanonut,että kyse olisi valokuuvalosta vai olenko? Mikä on totuus sitten asiasta ylipäätään. Siitä täällä palstalla ei olla kiinnostuneita kuten ei rehellisyydestäkään.

Kyllä monet seuraa tätä palstaa vaikka toisin väittävätkin!:)
Ystäväsi tutuntuttu tms... Jos tulet tänne selittämään koko touhun niin eikö
ole ihan sama sanoitko jo nimimerkin ääneen vai et.

Ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole,etteikö tajuaisi että sun vinkkien perusteella
kuka tahansa voi nyt huutiksesta kytätä sun tuttusi. Ja sitähän sä halusit?

Aika kiero oot. Mene sanoo kaverillesi päin naamaa.

JA sitten aiheesta: JOO tekee ne väärin, mutta ei niitä kiinni saa.
Mene laittamaan toisella huutisnimellä kysymyksiä heidän kohteisiin,
kuten;miksi huudatte itseltänne jne., niin muutkin huutajat tajuavat mistä
on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja byui:
Ja ystävälläs ei tietenkään ole muita ystäviä kuin sinä, jotka saattaisivat lukea palstaa, tunnistaa ja kertoa ystävälles..? Veikkaanpa, että tuohon vkv:oonkin on jo joku ottanut yhteyttä näistä syytöksistä.

MInä en ole syyttänyt ketään NIMIMERKKIÄ. En ole maininnut yhtäkään nimimerkkiä,nimeä tai muuta. Kaikki voivat olettaa mitä tahtovat. Se ei minua liikuta,eikä minulle kuulu. Minä en missään ole sanonut,että kyse olisi valokuuvalosta vai olenko? Mikä on totuus sitten asiasta ylipäätään. Siitä täällä palstalla ei olla kiinnostuneita kuten ei rehellisyydestäkään.

Kyllä monet seuraa tätä palstaa vaikka toisin väittävätkin!:)
Ystäväsi tutuntuttu tms... Jos tulet tänne selittämään koko touhun niin eikö
ole ihan sama sanoitko jo nimimerkin ääneen vai et.

Ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole,etteikö tajuaisi että sun vinkkien perusteella
kuka tahansa voi nyt huutiksesta kytätä sun tuttusi. Ja sitähän sä halusit?

Aika kiero oot. Mene sanoo kaverillesi päin naamaa.

JA sitten aiheesta: JOO tekee ne väärin, mutta ei niitä kiinni saa.
Mene laittamaan toisella huutisnimellä kysymyksiä heidän kohteisiin,
kuten;miksi huudatte itseltänne jne., niin muutkin huutajat tajuavat mistä
on kyse.

Niin missä kohtaa minä yksinkertainen olinkaan? Mietipä uudestaan!

Siinä että väität ettet tänne nimimerkkejä ole paljastellut.
Kaikkea ei voi ottaa niin KIRJAIMELLISESTI. Mulle ihan sama mitä paljastat ja mitä et.
Mutta kun aloitat aiheen , mene sitten loppuun asti selkä suorana,
äläkä selitä: "Se ei minua liikuta eikä minulle kuulu"
AI eiko liikuta eikä kuulu? Taitaa kuitenkin vähän raivostuttaa kun täällä nariset..
Ihme selitysten selityksiä . Jos häiritsee tarpeeksi niin tee jotain, mutta älä esitä pyhimystä,
koska sitä et ole.

Alkuperäinen kirjoittaja 3334:
Siinä että väität ettet tänne nimimerkkejä ole paljastellut.
Kaikkea ei voi ottaa niin KIRJAIMELLISESTI. Mulle ihan sama mitä paljastat ja mitä et.
Mutta kun aloitat aiheen , mene sitten loppuun asti selkä suorana,
äläkä selitä: "Se ei minua liikuta eikä minulle kuulu"
AI eiko liikuta eikä kuulu? Taitaa kuitenkin vähän raivostuttaa kun täällä nariset..
Ihme selitysten selityksiä . Jos häiritsee tarpeeksi niin tee jotain, mutta älä esitä pyhimystä,
koska sitä et ole.

Älä huolehdi. Kierohan minä olenkin. Niinhän tuo edellinenkin sanoi.

Lisäksi ne piirit on niin pienet,että jos on niin tyhmä, ettei pienellä seurannalla hoksaa mistä on kyse,voi pysytellä ulkopuolisena.
Taidan itse mennä samaan myyntirenkaaseen mukaan. Tuntuu, ettei sellaista ainakaan täällä tuomita ja kyllähän niitä ostajia täällä pyörii. Siispä ehkä joku teistä ostaa seuraavalla kerralla meidän lapsien burberryjä.

Mä en maksa huutiksessa vaateista kovin korkeita hintoja, mutta huudan sieltä erästä harvinaisempaa keräilysarjaa, josta olen maksanut joskus aika paljon.
Jos ne muutamat huutajat jotka niistä kilpailee olisi omia hintojaan korottelemassa, niin ottaisi päähän ja kovasti!
On eri asia kilpailla reilusti halutusta tavarasta kuin maksaa ylihintaa koska myyjä huijaa.:/

Ja kai ap halusi tällä kirjoituksellaan vinkata et ei kannata huutaa ylihintaa kohteista joissa joku tietty korottaa kovasti, ainakin itse mietin jatkossa tuon keräilysarjan kohdalla lähdenkö korotuskilpaan kun tietyt muutamat nimimerkit on liikkeellä, eli mulle tästä kirjoituksesta oli hyötyä.

Mä en maksa huutiksessa vaateista kovin korkeita hintoja, mutta huudan sieltä erästä harvinaisempaa keräilysarjaa, josta olen maksanut joskus aika paljon.
Jos ne muutamat huutajat jotka niistä kilpailee olisi omia hintojaan korottelemassa, niin ottaisi päähän ja kovasti!
On eri asia kilpailla reilusti halutusta tavarasta kuin maksaa ylihintaa koska myyjä huijaa.:/

Ja kai ap halusi tällä kirjoituksellaan vinkata et ei kannata huutaa ylihintaa kohteista joissa joku tietty korottaa kovasti, ainakin itse mietin jatkossa tuon keräilysarjan kohdalla lähdenkö korotuskilpaan kun tietyt muutamat nimimerkit on liikkeellä, eli mulle tästä kirjoituksesta oli hyötyä.

Voi kiitos sinulle!

Tätä minä olen yrittänyt sanoa!

Mä oon aina ihmetelly sun kaltaisia ystävien ilmiantajia.
En sano ettei kaverisi tekisi väärin, vaan puhun vaan susta.
Anna ystäväsi puuhata omiaan,mitä se sulle kuuluu.(tai sitten mene huutikseen ilmiantamaan,mutta täällä nipottaminen kuulostaa katkeralta)
Ja ihan vaan tiedoksi, itse en merkkivaatteita ostele. että se siitä.evvk

Alkuperäinen kirjoittaja 334:
Mä oon aina ihmetelly sun kaltaisia ystävien ilmiantajia.
En sano ettei kaverisi tekisi väärin, vaan puhun vaan susta.
Anna ystäväsi puuhata omiaan,mitä se sulle kuuluu.(tai sitten mene huutikseen ilmiantamaan,mutta täällä nipottaminen kuulostaa katkeralta)
Ja ihan vaan tiedoksi, itse en merkkivaatteita ostele. että se siitä.evvk

Kiitos mielipiteestäsi. Ottaahan se ottalohkoon joskus, kun ystävä naureskelee, et kilpa huusi saman tyypin kanssa kerran ja sai tuotteelle 50e sillä lisää hintaa. Tämä ihminen vihaa tätä "ystäväni nimimerkkiä "ja huutaa käsittämättömiä summia, jos hänen kanssaan kisaa. Huuto.netissä monesti tunteetkin vaikuttavat ostoihin kovasti jne. Se on röyhkeää touhua!

niinkuin sanoin jo: mene laittamaan ystävällesi kohteisiin kysymyksiä;
"miksi korottelette omia vaatteita". Laita vaikka joka kohteeseen,ja mainitse sen
toisen huutisnimi.
Siinähän muutkin näkevät kenen kanssa huutavat.

Turhaa täällä riitelet ja selittelet...

Alkuperäinen kirjoittaja buyi:
niinkuin sanoin jo: mene laittamaan ystävällesi kohteisiin kysymyksiä;
"miksi korottelette omia vaatteita". Laita vaikka joka kohteeseen,ja mainitse sen
toisen huutisnimi.
Siinähän muutkin näkevät kenen kanssa huutavat.

Turhaa täällä riitelet ja selittelet...

En mä riitelekään.Ihmettelen sitä, että ihmisten mielestä on ok asia. Mitä ei tiedä,se ei haittaa tyyliin. Lisäksi ystäväni on se bulvaani, hän ei juuri nyt myy mitään.

ai no sit kyttäät ja odottelet että myy.
kiva kaveri oot!
sovittekin hyvin yhteen.

Ja sä et tiedä mistä täs ketjussa puhuttiin. Mun frendini tavarat myydään tämän ns. huippumyyjän tavaroiden joukossa, myyjän omina. Saapi paremmat hinnat moninkertaisesti. Se on se pointti siinä!!!HOKS?

kiva kaveri oot!
sovittekin hyvin yhteen.

Ja sä et tiedä mistä täs ketjussa puhuttiin. Mun frendini tavarat myydään tämän ns. huippumyyjän tavaroiden joukossa, myyjän omina. Saapi paremmat hinnat moninkertaisesti. Se on se pointti siinä!!!HOKS?

Miksi tää sua kaivaa? Havitteletko säkin niitä riepuja? Jos et, niin älä sekaannu!

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
kiva kaveri oot!
sovittekin hyvin yhteen.

Miksi tää sua kaivaa? Havitteletko säkin niitä riepuja? Jos et, niin älä sekaannu!

Ystäväni pyyti minuakin tuomaan lasten merkkivaatteita myyntiin. Siis saman myyjän myynteihin. Mietin asiaa ja kyllä niin oudosti ja positiivisesti suhtaudutte, et vien Diorini, burreni ym. myyntiin saman myyjän "omiin " tuotteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
kiva kaveri oot!
sovittekin hyvin yhteen.

Ihan vaan periaatteesta. Että jos jotain häiritsee ystävänsä touhu,
sanokoon siitä suoraan sille ystävälle. Mikä on tällainen ap.n kaltainen ystävä.?OK, ap:n huutiskaveri ei ole rehellinen, mutta ei ole ap:kaan.
Minä en ainakaan sellaista kaveria haluaisi,joka kasvotusten on kaveri,
mutta selän takana puukottaja.

Mitä huutikseen tulee,kaikki tietää että siellä on huijareita, ja jokainen
huutaa omalla vastuullaan. Jokainen järkevä miettii onko hinnat päteviä.
Jos on yltiörikas ja huutelee huviksee jotain burberryä niin ei se mua haittaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä