huumeäiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
tiiän yhen joka on raskaana, kuudennella kuulla ja ilmeisesti käyttää aineita. se nainen on pahasti koukussa ja nyt oottaa lasta. ennenki ollu mutta saanu monta kertaa keskenmenon just sen takia. mulla oksettaa ku ajattelen sitä äitiä....:( ja säälittää se lapsi raukka....
oikeasti tekee niin pahaa...
toivottavasti se otetaan huostaan ja saa hyvän ja rakastavan perheen ja kodin! en voi tajuta niitä ihmisiä jotka hankkii vauvan ja on koukussa aineisiin!!! pitäs kyllä viedä saunan taa ja **********!!!!!!!

se on vanha tuttu, ei olla oltu yhteyksissä moneen moneen vuoteen, olen kuitenkin kuullut hänestä, mitä hommaa jne...tuttavaltani....
niin ja tämä aikoi pitää häntä silmällä ja ilmoittaa sossuun kun sanoin!

valitettavasti kukaan ei voi hänet pakotta niitä lopetta,eikä kukaan laita pakkohoitoon raskaana oleva huumeiden tai alkoholin käyttäjä mihinkään,mutta toivottavasti että edes synnytyksen jälkeen sellainen lapsi pääse parempaan paikaan :(

minä pidän siitä huolen, tai oikeastaan se minun ystävä lupasi että tarkkailee tilannetta ja ilmoittaa heti jonnekki! sain itse juuri vauvan ja mulla vaan melkeen itkettää ku minä en ikimaailmassa vois tehä mitään niin pahaa omalle rakkaalle lapselle...:( hyi hyi...

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
minä pidän siitä huolen, tai oikeastaan se minun ystävä lupasi että tarkkailee tilannetta ja ilmoittaa heti jonnekki! sain itse juuri vauvan ja mulla vaan melkeen itkettää ku minä en ikimaailmassa vois tehä mitään niin pahaa omalle rakkaalle lapselle...:( hyi hyi...

Älä jaksa oikeasti siinä nyt "jeesustella".
Jos et ole koskaan käyttänyt kovia huumeita, ollen riippuvainen vahvasti, niin paras kun annat asian olla.

Kyseessä eräittäin voimakas fyysinen ja psyykkinen riippuvuus = sairauksia.
Ihminen ei tee sitä pahuuttaan lapselleen, vaan koska ei kykene muuhun.

En todellakaan puolustele aineiden käyttöä mutta koita sinä nyt hyvä ihminen tajuta, ettei kyseessä ole mikään: "teen nyt näin huvikseni LAPSELLE"- oireyhtymä, vaan vakava ongelma johon tarvitaan TUKEA, ei sun kaltaista haukkujaa.

Hyihyi itselles vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu,tai en tiedä käyttääkö nyt kun on raskaana, ainakin polttelee ja amfetamiinia käyttää...

Amfetamiinin ongelma taitaa olla siinä, että äiti itsessään saattaa pitää varsin huonosti huolta itsestään. Katsoppa, mitä apteekissa todetaan amfetamiinin käytöstä raskausaikana. Dexedrine on ainakin puhdasta amfetamiinia.

Vinkin sivuilla on joitakin "saattaa aiheuttaa" juttuja, mutta jokaiselle niistä löytyy muita, huume-elämän mukanaan tuomia syitä.

Kannabiksen ja raskauden oireetkin taitaa hyvin pitkälle johtua usein mukana kulkevasta tupakoinnista.

Alkoholi on se aine, mikä ihan oikeasti vammauttaa lapset. Huumeet ovat yleensä suurempi elämänhallinnallinen ongelma, joka aiheuttaa sitä kautta sikiölle ongelmia. Huono ravinto, vähäinen lepo, epäsäännöllinen elämä on ongelma

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Käyttääkö se alkoholia?

No eikö se riitä että käyttää aineita :kieh:

Huumeet harvemmin vammauttavat lasta.

Googlaamalla löytyy tietoa siitä että huumeetkin voivat vahingoittaa sikiötä.
Enkä mä vähättelisi vierotusoireitakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pilli:

Jos et ole koskaan käyttänyt kovia huumeita, ollen riippuvainen vahvasti, niin paras kun annat asian olla.

En todellakaan puolustele aineiden käyttöä mutta koita sinä nyt hyvä ihminen tajuta, ettei kyseessä ole mikään: "teen nyt näin huvikseni LAPSELLE"- oireyhtymä, vaan vakava ongelma johon tarvitaan TUKEA, ei sun kaltaista haukkujaa.

Hyihyi itselles vaan.

Tuota noin, mitäs päättelet siitä että se on minun vanha tuttu, joo ollaan tehty joskus yhessä niitä tyhmyyksiä,minä vaan pääsin eroon niistä porukoista....joten tiedän tod mistä puhun! osittain oot oikeassa mutta...niin,antaa olla!

Alkuperäinen kirjoittaja pilli:

Hyihyi itselles vaan.

Tuota noin, mitäs päättelet siitä että se on minun vanha tuttu, joo ollaan tehty joskus yhessä niitä tyhmyyksiä,minä vaan pääsin eroon niistä porukoista....joten tiedän tod mistä puhun! osittain oot oikeassa mutta...niin,antaa olla!

Jep no sä sitten olet hieno ja pääsit irti.
Minäkin pääsin.

Kaikki ei pääse.
Ikävää, surullista.

Harvoin kuitenkaan tarkoituksena tuhota lapsi, vaan usein kyvyttömyys päästä aineista eroon ja turvaverkon puute.

miksi sellaset hankkii ittensä raskaaksi? siis....oksettavaa! sori vaan jos joku on eri mieltä!

Eipä kyseessä aina HANKINTA.
Ja abortti ei onnistu kun huomataan raskaus liian myöhässä.

Miksi, miksi ja miksi.
Maailma täynnä noita kysymyksiä.

eiku sitä just ihmettelen että tää nainen haluu olla äiti, monta monta kertaa onki ollu raskaana, haluaa lapsen,mutta miksi kun ei ole mitään tarjottavaa tälle? rakkautta,huolenpitoa,turvallisuutta....
jotkut luulee voivansa lopettaa kun lapsi tulee tai hankkii sen just siks,mutta näin ei pitäs olla jos irti ei pääsekään...
mutta niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mä en tiedä,auttako että edes ilmoitat jonnekin? Suomessa on sen suhteen niin huono laki :/ vaikka he ei pakota lopettamaan edes,mutta omasta mielestä se on pahoinpitely lasten kohtan

Suomessa on sen suhteen täysin oikea laki. Lapsi saa ihmisoikeudet synnyttyään ja siihen saakka äiti saa päättää tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mä en tiedä,auttako että edes ilmoitat jonnekin? Suomessa on sen suhteen niin huono laki :/ vaikka he ei pakota lopettamaan edes,mutta omasta mielestä se on pahoinpitely lasten kohtan

Se on totta. Syntymättömälle lapselle saa tehdä ihan mitä vaan, eikä siihen kukaan voi väkisin puuttua.

eiku sitä just ihmettelen että tää nainen haluu olla äiti, monta monta kertaa onki ollu raskaana, haluaa lapsen,mutta miksi kun ei ole mitään tarjottavaa tälle? rakkautta,huolenpitoa,turvallisuutta....
jotkut luulee voivansa lopettaa kun lapsi tulee tai hankkii sen just siks,mutta näin ei pitäs olla jos irti ei pääsekään...
mutta niin...

Mun eräs ystävä käytti aineita. Ja tuli raskaaksi. ei oltu oltu tekemisissä sen aineiden käytön takia aikoihin ja arvaa vaan oliko kauhistus kuulla että hän odottaa vauvaa. Hän oli sanonut monesti että lapsi on ainoa hyvä syy lopettaa aineiden käyttäminen.
Nykyään on leikki-ikäisen lapsen äiti, täysin kuivilla ja voisin sanoa että yksi parhaita äitejä jonka tiedän.

Joskus asiat voi mennä hyvin. Toivottavasti tuttavasi kohdalla asiat menee hyvin myös.