huuhteluaine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mitään. En ole vielä tähän ikään mennessä käsittänyt miksi sitä pitäisi käyttää. Olen 35.
Se sijaan lasten hoitaja käyttää niin, että lapset ja jopa varavaatteet haisevat aivan järkyiltä kun tulevat kotia. Pakko vaihtaa illaksi vaatteet, vaikka ne oliskin puhtaita.

Miksi pyykin pitää haista, kertokaa mulle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mitään. En ole vielä tähän ikään mennessä käsittänyt miksi sitä pitäisi käyttää. Olen 35.
Se sijaan lasten hoitaja käyttää niin, että lapset ja jopa varavaatteet haisevat aivan järkyiltä kun tulevat kotia. Pakko vaihtaa illaksi vaatteet, vaikka ne oliskin puhtaita.

Miksi pyykin pitää haista, kertokaa mulle?

Siksi että toiset tykkää että se tuoksuu. Onko se niin ihmeellistä käsittää. Mä käännän asiat aina toisinkin päin, kun joku ihmetyttää. Miksi sen ei pitäs tuoksua?

Siksi että toiset tykkää että se tuoksuu. Onko se niin ihmeellistä käsittää. Mä käännän asiat aina toisinkin päin, kun joku ihmetyttää. Miksi sen ei pitäs tuoksua?

Siksi että aika monetkin ovat yliherkkiä voimakkaille tuoksuille. Lisäksi lapsilla on hyvä välttää kaikkia turhia kemikaaleja (vaikka huuhteluaineita kokonaan). Ei ole mukavaa kun lapset kyläilevät paikassa, josta tullessaan haisevat pesuaineelle/hajuvedelle. Itse en pystyisi edes kyläilemään sellaisessa paikassa, koska silmät kutisevat, nenä vuotaa ja henkeä ahdistaa.

Oiskohan comfort sensitiveä, hajusteetonta kuitenkin. En voi sietää mitään hajusteita ja pyykinpesuainekin on hajusteeton. Muutenkaan en huuhteluainetta käytä kuin villavaatteisiin sähköisyyttä poistamaan, muuta vaatteet vain kärsivät siitä. Pyyhkeisiin laitan muutaman pesun välein kovettumista ehkäisemään, vaikka se heikentääkin imutehoa.

Käytän mielummin hyvän tuoksuista hajuvettä tai suihkusaippuaa kuin tuoksun pesuaineelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Siksi että aika monetkin ovat yliherkkiä voimakkaille tuoksuille. Lisäksi lapsilla on hyvä välttää kaikkia turhia kemikaaleja (vaikka huuhteluaineita kokonaan). Ei ole mukavaa kun lapset kyläilevät paikassa, josta tullessaan haisevat pesuaineelle/hajuvedelle. Itse en pystyisi edes kyläilemään sellaisessa paikassa, koska silmät kutisevat, nenä vuotaa ja henkeä ahdistaa.

Ja aika monet EI ole yliherkkiä. Kukin tyylillään. Jos on niin kovin yliherkkä sit pitää osata itse siihen varautua. Asioilla on AINA kaksi puolta (ehkä enemmänkin :) )

Ja aika monet EI ole yliherkkiä. Kukin tyylillään. Jos on niin kovin yliherkkä sit pitää osata itse siihen varautua. Asioilla on AINA kaksi puolta (ehkä enemmänkin :) )

Eli varautuminen tarkoittaa sitä ettei kulje julkisillä, käy konserteissa/teatterissa, vaihtaa työpaikkaa jos läheinen työtoveri tykkää voimakkaista tuoksuista jne. Eikö ole aika noloa karkottaa ihmisiä ympäriltään siksi että haluaa löyhkätä pesu/huuhteluaineelle?

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Eli varautuminen tarkoittaa sitä ettei kulje julkisillä, käy konserteissa/teatterissa, vaihtaa työpaikkaa jos läheinen työtoveri tykkää voimakkaista tuoksuista jne. Eikö ole aika noloa karkottaa ihmisiä ympäriltään siksi että haluaa löyhkätä pesu/huuhteluaineelle?

No jos olet nuin herkkä tuoksuille niin sit olet ja elät sen mukaan. Kait sulla lääkkeet on. Vai pitäskö kaikkien muiden muuttua sun mukaan ??

No jos olet nuin herkkä tuoksuille niin sit olet ja elät sen mukaan. Kait sulla lääkkeet on. Vai pitäskö kaikkien muiden muuttua sun mukaan ??

Raskaus- ja imetysaikana ei allergialääkkeitä syödä. En vain ymmärrä kenen mielestä jokin pesuaine on niin mahtavan hyvä tuoksu, että ilman sitä eläminen on niin mahdotonta. Samalla ottaisi huomioon koko joukon kanssaihmisiä. Hajuveden kohtuullisen käytön juhlatilanteissa ymmärrän, mutta en hajuvedenkään jokapäivästä lotraamista. Eikö olisi mukavampaa vain tuoksua puhtaalle, ei kemikaaleille?

no mä en kyl käytä sen hajun/tuoksun takia sitä ainetta vaan siks et se pehmentää niitä vaatteita ja estää talvisin sähköisyyttä vaatteissa.

meillä on kuivausrumpu, joten vaatteet on liiankin pehmeitä mun makuun.

no mä en kyl käytä sen hajun/tuoksun takia sitä ainetta vaan siks et se pehmentää niitä vaatteita ja estää talvisin sähköisyyttä vaatteissa.

meillä on kuivausrumpu, joten vaatteet on liiankin pehmeitä mun makuun.

Niin on meilläkin, mut en kuivaa kaikkia pyykkejä siellä ja siks käytän sitä huuhteluainetta.

Swipe soft, tuoksuu miedolle. On nimittäin ihan kauheaa kun nuo hoitolasten vaatteet tuoksuvat niin voimakkaalle. Monta kertaa olen petivaatteet heittänyt pois makuuhuoneestamme, kun en voi haistella niitä.

Yhteistyössä