Paras huuhteluaine?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eisetuoksu:
Mä laitan 6kg koneelliseen n.½dl. Lorautan vaan sillai silmämääräsesti. :)

Täytyy käyttää ensin tuo persikka-vadelmavalkoviinietikka pois, kun se maistui ihan kauhealle. Jos siitä pyykit tykkäis enempi...

Alkuperäinen kirjoittaja sugarplum:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä käytän sitä Comfort Pure:a ja joskus Tropical Burst:ia :xmas:

mitä tykkäät tuosta puren uudesta hajusta? Muuttuko paremmaksi vai huonommaksi?

Kyllä tuo minun mielestä on ihan hyvä, ei toki yhtä hyvä ku sillo aikasemmin :xmas:

Minä melkein rakastin sitä tuoksua. Ei mikään ollu sen ihanampaa kun oli vaihtanu lakanat sänkyyn ja ite käyny saunassa ja lakanat tuoksu just sille entiselle purelle.

Mä käytän sitä Comfort Pure:a ja joskus Tropical Burst:ia :xmas:

mitä tykkäät tuosta puren uudesta hajusta? Muuttuko paremmaksi vai huonommaksi?

Kyllä tuo minun mielestä on ihan hyvä, ei toki yhtä hyvä ku sillo aikasemmin :xmas:

Minä melkein rakastin sitä tuoksua. Ei mikään ollu sen ihanampaa kun oli vaihtanu lakanat sänkyyn ja ite käyny saunassa ja lakanat tuoksu just sille entiselle purelle.

Minä käytin kans aina sitä Comfort purea! Oli aivan ihana tuoksu. Huomasin kanssa, että sitä oli jotenkin muutettu ja tuoksu alkoi ällöttää. Kokeilin useita eri tuoksuja ja nyt olen ostanut vain Comfort naturals fresh olive blossom fragnance... jne. Siinä on keltainen korkki. Se on sellainen lempeän mieto tuoksu eikä ällömakea. Käytän yleensä vain tosi vähän, että pyykkiin tulee pieni tuoksu. Jotain 1-2 tl vain.