Huu Haa Sedän keittokirjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V. Vanamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattutäti;11562641:
Olen jo useasti pyytänyt tämän palstan moderaattorilta poistamaan tämän keskustelun. Mitään ei ole tapahtunut. Lopetan käymästä näillä sivuilla siihen, kunnes tämä aihe on poistettu.

Miksi tämä ketju sitten mielestäsi pitäisi poistaa? Millä tai miten toteat mahdollisen poiston käymättä sivuilla?

Hehee! Vain rekisteröintynyt käyttäjä voi ilmiantaa jonkun ketjun. Taitaa tämä kukkahattutäti olla sellainen trolli.
Innanen on muuten sanonut, että tykkää tehdä pilaa tyhmien ihmisten kustannuksella. :)

Minun kustannuksellani Innanen ei tee tiliä. Martti Innanen on tekohauska wannabe naivisti. Ei osaa edes piirtää, soittaa tai laulaa. Ylen entinen vahtimestari, joka sai kenkää juomisen takia. En kunnioita...

Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattutäti;11563217:
Minun kustannuksellani Innanen ei tee tiliä. Martti Innanen on tekohauska wannabe naivisti. Ei osaa edes piirtää, soittaa tai laulaa. Ylen entinen vahtimestari, joka sai kenkää juomisen takia. En kunnioita...

Korjaukseksi:

1. Innanen ei saanut kenkää YLE:stä alkoholin takia, vaan otti itse eron, jotta voisi Gunnar-pässin kanssa vierailla mahdollisimman monilla paikkakunnilla konsertoimassa.

2. Innanen on eräs Suomen parhaista jazz-kitaristeista. Rumpalina uransa aloittanut Innanen toimi kolme vuotta kitaristina Åke Sjöblomin yhtyeessä, ja sitten vuoden Rolf Kronqvistin orkesterissa.

3. Naivistina Innanen lukeutuu Suomen kärkinimistöön. Lue vaikka wikipediasta.

4. Lauluääni on kovin subjektiivinen asia. Jotkut pitävät koloratuurisopraanoista ja toiset sankaritenoreista. Innasen syvä baritoniääni sopii erinomaisesti hänen esittämiin kappaleisisiin.

Niin, että kuppahattutäti. Revi siitä vittusuikka päähäsi ja nouse vuorille huutamaan. Tana!

Lieneekö tuo kukkahattutädin nimerkin takaa edes ketään tosissaan olevaa kirjoittajaa? Jos on. Säälin kyllä lähipiiriä.

En ole tuo kukkahattutäti, mutta samoilla linjoilla kylläkin. Mitähän säälittävää mahtaa meidänlaisten lähipiirissä olla?

"Sitten me laitetaankin siihen klunssipataan tietenkin sitä kikkelin parasta kaveria eli pillufilettä.
Hakkaapas Kakkonen sillä lihanuijalla ne vitun ikenet turvoksiin etta saadaan niihiin terve tummanpunainen väri! Tumps,Tumps,Tumps. -Ohhoh!, Ohhoh! Johan tussahti, johan tussahti oikein jumalaton Tampaxin katku. - Ei olekaan kauppias antanut mitään horoa vanhaa kotkaa, onkin niin nuorta reppua, että."

Mitä hauskaa on ylläolevassa tekstissä? Selittäisitkö, kun ilmeisesti ymmärrät. Mun mielestä se on lähinnä oksettavaa. Millainen on ihminen joka nauttii tuollaisen lukemisesta!

Viimeksi muokattu:

"Sitten me laitetaankin siihen klunssipataan tietenkin sitä kikkelin parasta kaveria eli pillufilettä.
Hakkaapas Kakkonen sillä lihanuijalla ne vitun ikenet turvoksiin etta saadaan niihiin terve tummanpunainen väri! Tumps,Tumps,Tumps. -Ohhoh!, Ohhoh! Johan tussahti, johan tussahti oikein jumalaton Tampaxin katku. - Ei olekaan kauppias antanut mitään horoa vanhaa kotkaa, onkin niin nuorta reppua, että."

Ylläolevaa pyydettiin kommentoimaan, kuten myös sitä, että mitä säälittävää on meissä, jotka pidämme hiukan erilaisesta huumorista.

Mielipiteitähän maailmaan mahtuu, ilman että kenenkään lähipiiriä kannattaa alkaa säälimään. Tuo lainattu teksti sitä paitsi on kuvottavaa, että ehkäpä mielummin pitäisi sääliä sen kirjoittajaa.
Eikä nuo linkitetyt jututkaan saaneet edes hymynkaretta suunpieliin ja minua sentään pidetään hauskana ja huumorintajuisena ihmisenä.

Viimeksi muokattu:

Ylläolevaa pyydettiin kommentoimaan, kuten myös sitä, että mitä säälittävää on meissä, jotka pidämme hiukan erilaisesta huumorista.

Mielipiteitähän maailmaan mahtuu, ilman että kenenkään lähipiiriä kannattaa alkaa säälimään. Tuo lainattu teksti sitä paitsi on kuvottavaa, että ehkäpä mielummin pitäisi sääliä sen kirjoittajaa.
Eikä nuo linkitetyt jututkaan saaneet edes hymynkaretta suunpieliin ja minua sentään pidetään hauskana ja huumorintajuisena ihmisenä.

No, kerro vitsi!

Viimeksi muokattu:

No kyllähän se jo selvisi heti alussa, ettei Huu-Haan huumori uppoa sinuun , eikä toki ole tarkoituskaan. Itse asiassa Huu-Haa kammoais juuri tätä ns. koko kansan tykkäämistä.
Mutta tykätköön kukin mistä tykkää, ja kiitokset palstan ylläpidolle sallivuudesta myös ns .huumoripläjäyksille.
Jos ei näistä tykkää, niin voi aina jättää väliin

Viimeksi muokattu:
...mitä säälittävää on meissä, jotka pidämme hiukan erilaisesta huumorista....Mielipiteitähän maailmaan mahtuu, ilman että kenenkään lähipiiriä kannattaa alkaa säälimään. Tuo lainattu teksti sitä paitsi on kuvottavaa...minua sentään pidetään hauskana ja huumorintajuisena ihmisenä.

No mitenkäs tämä: Mies kävelee kadulla ja kompastuu liukkaaseen banaaninkuoreen! Ihan oikeasti! Menee nurin ja melkein satuttaa itsensä! Onpas hauskaa!

No entäs tämä: Mies viettää syntymäpäiviään ja on puhaltamassa kynttilöitä sammuksiin, kun joku läsäyttää koko kermakakun miehen naamaan. Hitsi, kun on hassua.

Ja sitten, jos en ole vielä saanut lukijoita tukehtumaan nauruun, pistän vielä paremmaksi: Spede Pasanen läpsii otsaansa avokämmenellä ja hokee: "Voi rähmä, voi rähmä!"

Olihan huumoripläjäys huumorintajuisille! ROFL.

Viimeksi muokattu:
Erityisen hauskaa ja huumoripitoista oli penskana nähdä kun sotaveteraani evp. Rekke-Setä intoutui parin döbeln-pullon jälkeen esittämään Charlie Chaplinin kävelytyyliä. "Näen se sapliini käveli..."

Voi että me hakattiin riemusta polviamme esityksen nähtyämme. Että mies osaa!

Stand up huumoria viimeisen päälle jo 70-luvulla!

No, kerro vitsi!

No kerron lyhyesti. Vastaa sinä sitten mikä siinä alkuperäisessä lainatussa jutussa sinusta on niin hauskaa.

Minua naurattaa esim brittihuumori, Pokka pitää, Lennetään, Pikku-Britannia, Ponille kyytiä jne. Kotimaisista esim. Kummelit, Veli puolikuu, Uutisvuoto, Huonot uutiset.

Huumoria löytyy myös vääristä käännöksistä, kuten:
I have been there – Minulla on papu siellä
Irish ale – Irlantilainen alennusmyynti
Bye bye baby, baby good bye – Osta osta vauva, vauva hyvä ostos
We are the champions – Olemme herkkusieniä

Viimeksi muokattu:
No kerron lyhyesti. Vastaa sinä sitten mikä siinä alkuperäisessä lainatussa jutussa sinusta on niin hauskaa.

Minua naurattaa esim brittihuumori, Pokka pitää, Lennetään, Pikku-Britannia, Ponille kyytiä jne. Kotimaisista esim. Kummelit, Veli puolikuu, Uutisvuoto, Huonot uutiset.

Koska se oli niin överi. Itse pidän huumorista, mikä viedään äärinmilleen. Muista kotimaisesta tarjonnasta suosikkini on Pahkasika. Kansa Luisteli ja Valo-Viisas Ruuna oli suosikkejani. Sivareiden kurja kohtalo (pölyjen pyyhkiminen ja yhteen munkkipossuun tyytyminen) naurattaa yhä.
Mutta nyt vitsi, jonka olen olen itse keksinyt. "Pitääkää nenästänne kiinni, nyt tulee paskaa tuutin täydeltä!" Ok. Mikä on Äpärän lempilaulu? No,tietenin Who´s My Daddy.

Viimeksi muokattu:

Oh my God, miten hassua! Oletpa tod. oikea koomikko..

Viimeksi muokattu:
Koska se oli niin överi. Itse pidän huumorista, mikä viedään äärinmilleen. Muista kotimaisesta tarjonnasta suosikkini on Pahkasika. Kansa Luisteli ja Valo-Viisas Ruuna oli suosikkejani. Sivareiden kurja kohtalo (pölyjen pyyhkiminen ja yhteen munkkipossuun tyytyminen) naurattaa yhä.
Mutta nyt vitsi, jonka olen olen itse keksinyt. "Pitääkää nenästänne kiinni, nyt tulee paskaa tuutin täydeltä!" Ok. Mikä on Äpärän lempilaulu? No,tietenin Who´s My Daddy.

Ystäväni Antti Hulkko palasi kotiinsa Pelkosenniemelle ja löysi vanhempansa kylmyyden takia jäätyneinä kalmoina kammarin seslongista. Antti sävelsi heti kaksi superhittiä: Mamy Blue ja Daddy cool

Viimeksi muokattu:
Hehee! Ensi haukut Huuhaata ja sitten olet tietävinäsi tämän mielenliikkeet.

Mestari Huu-Haan huumori toimii useammalla tasolla.

1. Huumori on hauskaa niille, joiden mielestä rivojen sanojen ääneen sanominen on hassua
2. Huumori on hauskaa niille, jotka hoksaavat Mestari Huu-Haan vittuilevan kohta 1:n henkilöille.
3. Huumori on hauskaa niille, jotka hoksaavat Mestari Huu-Haan vittuilevan kohta 2:n henkilöille
4. ....jne...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä