Hups!Palovamma-apuja

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
laitetaan bepanthenia juur ennen nukkumaan menoo.Nyt ottaa toivon mukaan vellin seassa särkylääkettä.Mä niin pelkäsin tätä päivää,meillä varaava takka ja noi luukut tulee tulikuumiks.Hemmetti kun syytä itteeni. :ashamed:
Kiitos kaikille vastauksista! :wave:
Meilläkin esikoinen poltti kyynärpäänsä pari vuotta sitten kun horjahti luukkua vasten. Pahan näköinen oli, mutta enää ei näy jälkeäkään. Varmasti oli myös kipeä, vaikka tuo tyttö kärsiikiin aina hiljaa kaikki toimenpiteet (kun taas seuraava huutaa kurkku suorana jo kun harjataan hiuksia).
 
Alkuperäinen kirjoittaja fdf:
Vastauksista päätellen aikas monen palstamamman kannattais käydä edes EA 1 kurssi :(
Mä oon muutama vuosi sitten käynyt mutta eka laps on niin tommottet unohtaa kun jotain sattuu.Sidetarpeita meillä on mutta tiän että tuo ne pois repii ja laittaa suuhun heti kun silmä välttää
 
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja fdf:
Vastauksista päätellen aikas monen palstamamman kannattais käydä edes EA 1 kurssi :(
Mä oon muutama vuosi sitten käynyt mutta eka laps on niin tommottet unohtaa kun jotain sattuu.Sidetarpeita meillä on mutta tiän että tuo ne pois repii ja laittaa suuhun heti kun silmä välttää
Pistä hunajaa ja sit laastari. Jos on mallia Mikkihiiri niin voipi pysyä paremmin :)
 

Yhteistyössä