Huppumenetelmällä raitoja pitkiin hiuksin?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakeehan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakeehan..

Vieras
Onnistuuko, oletteko kokeilleet?
tuntuu että foliolla laittaminen on todella työlästä. Millä kaupan tuotteella olette raitaa laittaneet ja millä on tullu hyvät? Minulla ruskeat hiukset luonnostaan ja nyt vielä ruskeaa värjättyä vähän jäljellä päässä.

Kaikki vinkit ovat tervetulleita! :)

En suosittele kokeilemaan. Minulle yks toistaitoinen kampaaja laittoi. Pitkien hiusten repiminen pikkuruisista reijistä sattui ja puolet läpi revityistä hiuksista katkesi. Kannattaa vaan pysyä niissä folioissa vaikka onkin työläämpää. Pyydä vaikka kaveri avuksi jos kotona laitat :)

Siis se huppuhan nyt on sata kertaa työläämpi ja ne hiukset menee ihan takkuun -> tosi hankala saada sitä huppua pois päästä mitä pitemmät hiukset! Ihan järkevintä olisi kampaajalla käydä tekemässä ne raidat, tulee siistiä jälkeä. Jos teet itse niin älä ainakaan hupulla.

Jahas, taisi tulla selväksi kannattaako huppumenetelmä.. :O

Mutta miten se käytännössä onnistuu esimerkiksi ilman folioita? Jos ei pysty kertarytinällä laittamaan päähän sitä vaalennusainetta niinkuin hupun kanssa nopeesti pystyy..

Onko muilla kokemusta tuosta garnierin raitapaketista? Saako sillä hyvin pitkiin hiuksiin ja ettei tule mitkään oranssit?
En parturiin taida tällä kertaa mennä nimittäin pelkkiin muutamiin raitoihin ilman kokopään värjäystä palaa 100 euroa!!!

Minä tuossa aiemin ko. pakettia suosittelin. Kerronpa nyt tarkemmin omista kokemuksista, kun ei muilla nytä olevan sanottavaa. Itsellä on melkein ristiselkään ulottuvat kihartuvat hiukset. Väriltään tumman ruskeat. Olen yleensä raidoittanut heti värjäyksen jälkeen ja käyttänyt sitä blondeille hiuksille tarkoitettua pakettia. Ruskeille hiuksille taroitetusta väristä saattaa todella tulla mainitsemasi oranssi sävy. Väri sekoitetaan pieneen astiaan joka tulee pakkauksessa ja levitetään maskaraa muistuttavalla harjalla. Väri on sen verran tönkköä tavaraa, ettei leviä ympäri päätä(siksi et tarvitse foliota)....että näin :)

mä olen tehnyt huppumenetelmällä ja hiukset on lapaluiden puoliväliin.hiukset on ruskeat.olen käyttänyt niitä polybloden raitavärejä ja poistanut sitten keltaisuuden laittamalla joko toisen kevyen tuhkan sävyn tai v10 sävytevaahdon ennen hupun poistamista.
Raidat kannattaa tehdä tosi ohuena ja paljon,tulee luonnolliset eikä tukkakkaan katkeile.Ennen kuin ottaa hupun pois kannattaa laittaa raita osiin joko shamppoota tai hoitoainetta niin huppuliukuu pois eikä katko tukkaa.Vie aikaa jaon työlästä, mutta olen ainakin itse onnistunut.

Minä tuossa aiemin ko. pakettia suosittelin. Kerronpa nyt tarkemmin omista kokemuksista, kun ei muilla nytä olevan sanottavaa. Itsellä on melkein ristiselkään ulottuvat kihartuvat hiukset. Väriltään tumman ruskeat. Olen yleensä raidoittanut heti värjäyksen jälkeen ja käyttänyt sitä blondeille hiuksille tarkoitettua pakettia. Ruskeille hiuksille taroitetusta väristä saattaa todella tulla mainitsemasi oranssi sävy. Väri sekoitetaan pieneen astiaan joka tulee pakkauksessa ja levitetään maskaraa muistuttavalla harjalla. Väri on sen verran tönkköä tavaraa, ettei leviä ympäri päätä(siksi et tarvitse foliota)....että näin :)

KIITOS!!! Olisin ottanut automaattisesti sen ruskeille hiuksille tarkoitetun garnierin raitapaketin.. mutta taidampa sitte ottaa sen vaaleille...

Oletko antanut raidoitettujen osioiden roikkua vapaasti muiden hiusten seassa kun olet raidoittanut vai miten olet muut hiukset suojannu??

[QUOTE="hipp";23448602]mä olen tehnyt huppumenetelmällä ja hiukset on lapaluiden puoliväliin.hiukset on ruskeat.olen käyttänyt niitä polybloden raitavärejä ja poistanut sitten keltaisuuden laittamalla joko toisen kevyen tuhkan sävyn tai v10 sävytevaahdon ennen hupun poistamista.
Raidat kannattaa tehdä tosi ohuena ja paljon,tulee luonnolliset eikä tukkakkaan katkeile.Ennen kuin ottaa hupun pois kannattaa laittaa raita osiin joko shamppoota tai hoitoainetta niin huppuliukuu pois eikä katko tukkaa.Vie aikaa jaon työlästä, mutta olen ainakin itse onnistunut.[/QUOTE]

Miten olet saanut vedettyä hiusket tasaisesti reijistä, niin ettei ne mene syrttyyn?