huostaanotto ja oonko muka

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Shirin
[QUOTE="vieras";24687099]huono lasten kasvattaja jolta voi viedä lapset:

käskettiin
ottamaan yhteyttä asianajaan? Niin julkisuus? Mutta eikö meidän sosiaali lastensuojelu ole retu perällä. Ei vaan jaksas enää taistella näitten kanssa. Minulla meni vaan ylinnokkaan perhepalvelujen työntekijän kanssa sukset ristiin. Alle kolmekymppinen yliopiston käynyt henkilö jolla ei ole kokemusta lapsista tulee väittämään että olen huumeiden käyttäjä. Ei mee vaan läpi, sen "täyskäännökset". Kävin huumetesteissä ja negatiivista. Olen yksi huoltaja ja elämää nähnyt ja osaan kasvattaa lapsia mutta se ei vaan mene niin kuin oppikirjoissa sanotaan. Huostaanotto kuuleminen. Luki minulle lakia. Sanoin vaan että "elä puhu ympäripyöreitä vaan kerro mikä on se todellinen syy". Silti vetos lakiin. No kuulin lapseltani miten menee 3 v:llä niin ei osaa vielläkään puhua ja puree leluja.(Ei koskaan minun luona). Koulu kuvan jonka sain esikoiselta oli oikeestaan järkyttävä. Yö paidassa koulu kuvassa? En ikinä pistäs tuollaista paitaa koulu kuvaan. En tiiä miten sitten kohtelee siellä? Ne on ollut siellä ennekin sijaisperheen toimesta. Poika oli pistetty 15 minuutiksi huoneeseen rauhottumaan ja toisella kerralla pojalla varpaassa tosi iso haava ja likainen josta jouduin sanomaan soskle. (ei hoidettu). Ja tää kaikki kun en tullut toimeen sen perhepäälikön kanssa joka näyttää olevan aina oikeassa. Voin sanoa että en tarjoa kahveja sosiaali työntekijöille ja olen tympeä jos tulevat käymään. Minusta vaan ei ole perseen nuolijaksi. Enkä ota vastaan lasten kasvatus neuvoja. Enkä usko että kukaan muukaan jos anoppi tietää paremmin.[/QUOTE]

Tästä itse ymmärsin että ilmeisesti kirjoittajan lapset ovat olleet pidempään lastensuojelun asiakkaina. Googlettamalla tietoa huostaanotto bisnes nimellä löytyy tietoa perusteettomista huostaanotoista enemmän, näitä kirjoittaja luultavasti tarkoittaa kertoaeessaan ettei tule toimeen työntekijän kanssa ja koska työntekijä luki hänelle vain laki kirjaa niin se on todella törkeää ja osoittaa ammattitaidottomuutta ja ettei huostaanotolle ole perusteita. Ilmeisesti hänenkin lapsensa ovat joutuneet tähän bisnes pyöritykseen, kun kirjoittaja kuvailee lastensa huonoa kohtelua. Monissa ammattimaisissa perhekodeissa lapsia hoidetaan huonosti, heidän perustarpeistaan usein vain ravinto puoli on täysin kunnossa sekä viihdyttäminen ja perhekodin julkikuva mutta lapsen hygienia ja muut puolet jäävät huomiotta. Karu totuus, jonka olen nähnyt.
 
Racheal
Americans don't bow to thugs or dictators. Obama's bonwig to the King of Saudi Arabia was disgusting. Did anyone notice Abdullah did not bow to Obama? The weakness that Obama has communicated to everyone has made war more likely in the Mid East. If Iran knew there were boundaries beyond which it could not cross, it would be restrained in its behavior for fear of retaliation. Today, no one outside the administration really believes Obama would resist any move by the Iranians, which makes aggression more likely. What Obama would really do in the face of aggression is less important than what our enemies think he will do. This is how wars start.
 
Abdallah
Aimee!! You might remember me, you and Quinn came over to my house for an AP<a href="http://wwrgwv.com"> pyldaate</a> once when you were in Austin. You had Quinn with you and another little baby boy, and we all sat in the room with mamas and babies hanging out. I really liked you a lot, and was recently wondering why I never see you on the Austin AP stuff. Wowza, look where you are! How amazing. Your family is beautiful wonderful and I hope the new little one feels better so soon.
 

Yhteistyössä