Huostaanotosta vuosi sitten!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arkajalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taistellaan lasten takasin saamisesta. Mulla kaksi erityilasta, eli kehittyneet pojat isänsä mukaan. Poikkeavat normaalieen lapsien käytöksestä. Heidän isänsä on käynyt erityikoulun ja tämä on periytynyt poikiinkin. EI tyttöihin, silti kaikki lapset on sijoitettu, onneksi siskoilléni tytöt. Poikien erityisyyden takia, kaikki on "perseestä".

Lapsilla joku dg tehty, kun kerran vammaistukea saavat? Mikä? Osa periytyy, kuten adhd helposti seuraavallekin sukupolvelle. Ja esim. ADHD näkyy pojilla usein eri tavalla ja helpommin kuin tytöillä...

En ollut täällä vuosi sitten, niin en tiedä minäkään mitä on tapahtunut.

tämä sairas yhteiskunta yrittää ahmaista kaikki heikommat. nyt se ahmii jo lapsia. mitenkä se erityislapsen oloja parantaa että revitään omasta kodistaan pois? vai tuleeko lapsista erityislapsia huostaanoton jälkeen koska tapahtumahan on traumaattisin mitä voi olla?
huostahullu yhteiskuntamme haluaa tällä menolla karsia poikkeavat yksilöt pois. kenties uudenlaista rodunjalostusta?
taistelu lastensuojelun hirmuvaltaa vastaan jatkukoon! pian saatte lukea tositarinoita tosielämästä, sitten voi niidenkin silmät aueta jotka eivät usko koskaan mihinkään turhiin huostaanottoihin. eihän natsisaksassakaan moni uskonut mitä siellä tapahtui, koska se oli liian karmeaa uskottavaksi.

Taidan muistaa sun tapauksen ja silloisista sun kirjoituksista sai kyllä täysin sen käsityksen, ettei se lasten sijoitus muualle ollut yhtään huono idea... Niin sekavaa tekstiä, ettei puolistakaan saanut selvää.

[QUOTE="mä";22544350]Taidan muistaa sun tapauksen ja silloisista sun kirjoituksista sai kyllä täysin sen käsityksen, ettei se lasten sijoitus muualle ollut yhtään huono idea... Niin sekavaa tekstiä, ettei puolistakaan saanut selvää.[/QUOTE]

Olet oikeassa. Nimittäin siinä että moni huostaanotto perustuu yhtä tyhmään väitteeseen kuten sinä ilmoitat. Sinun mielestäsi kaksplussan palstalle kirjoitetun tekstin sekavuuden perusteella on syytäkin ottaa huostaan lapset. Tämä kuvaa hyvin tämän päivän huostaanottoja. Perusteet ovat yhtä järkeviä! Ihmistä, perhettä, lasta ei tarvitse sen enempää tuntea. Riittää pelkät olettamukset.

Alkuperäinen kirjoittaja No mä tiedän yhden;22545556:
oikea. Vanhemmat narkkeja ja jättivät lapsen millon minnekki että ite pääsivät pämppäämään

Tuo onkin oikea syy.
Mutta sitten on näitä syitä, mitä kukaan ei voisi hyväksyä jos ne julkistettaisiin. Tiedän näitä väärinperustein tehtyjä huostaanottoja montakin ja se on vain jäävuoren huippu.

Tiedän mitä käyt läpi,meillä sama. Erityislapsemme sijoitettiin 2vuotiaana pois kun ei kehittynyt normaalisti ja vasta kun täytti 7 aloitettiin tutkimukset. Heidän terapiat ja sijoitus ei ole toiminut joten itse vaativat tutkimuksia. Vikahan aluksi oli tietenkin vanhempien,eikö vain!
No nyt on löytynyt ongelmien mätä juuri ja diagnoosi saatu.
Lapsi palautetaan kotiin, paskat välitetään mitä traumoja se on aiheuttanut kaikille.

Monilta vanhemmilta saisi ottaa allergisetkin lapset pois, kun eivät sen vertaa ymmärrä, että maitoallergiselle ei juoteta laktoositontakaan maitoa tai atoopikkoa täytyy oikeasti rasvata päivittäin että lapsiraukka saisi edes nukuttua kutinaltaan...

Tiedän mitä käyt läpi,meillä sama. Erityislapsemme sijoitettiin 2vuotiaana pois kun ei kehittynyt normaalisti ja vasta kun täytti 7 aloitettiin tutkimukset. Heidän terapiat ja sijoitus ei ole toiminut joten itse vaativat tutkimuksia. Vikahan aluksi oli tietenkin vanhempien,eikö vain!
No nyt on löytynyt ongelmien mätä juuri ja diagnoosi saatu.
Lapsi palautetaan kotiin, paskat välitetään mitä traumoja se on aiheuttanut kaikille.

Ai sulle sulle on jäänyt traumoja? Todennäköisesti lapselle on jäänyt enemmän traumoja ja sääli ettet sitä ymmärrä.