Lapseni otetaan huostaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "PETETTY"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille korjaava kirurgi esitti, kun emme halunneet palstiikkakirurgista toimenpidettä keskimmäisellemme hänen ollessaan vauva, että sosiaaliviranomaiset tulevat vielä olemaan kiinnostuneita perheestämme, ja aivan varmasti poikamme tulee olemaan koulukiusattu...ja ihan vaan heittona vielä lisäsi, että vastaavista leikkauksista ovat kieltäytyneet ainoastaan mustalaiset.

Melko asiatonta.

Maassamme on siis vastaavissa asemissa olevia ihmisiä, jotka saattavat päästää sammakoita suustaan. Toivottavasti sossusi teki samat.

järkky kirurgi ja vielä rasisti hyi!kyllä virkaasemissa on kaikenlaisia ääliöitä suomessa.Mulle sano kerran yksnainen kun olin hakemassa tytölle tarhapaikkaa, että miltä tuntuu kun on pakko pitää hametta eikö ahdista? siis : ( minä kysyin siltä vastaavasti että miltä tuntuu kun on pakko pitää housuja? : ) siis oikeesti mitä kelleen kuuluu toisen pukeutuminen.

Meille korjaava kirurgi esitti, kun emme halunneet palstiikkakirurgista toimenpidettä keskimmäisellemme hänen ollessaan vauva, että sosiaaliviranomaiset tulevat vielä olemaan kiinnostuneita perheestämme, ja aivan varmasti poikamme tulee olemaan koulukiusattu...ja ihan vaan heittona vielä lisäsi, että vastaavista leikkauksista ovat kieltäytyneet ainoastaan mustalaiset.

Melko asiatonta.

Maassamme on siis vastaavissa asemissa olevia ihmisiä, jotka saattavat päästää sammakoita suustaan. Toivottavasti sossusi teki samat.

Miksi ette halunneet tuota toimenpidettä?

Näiden aloitusten ja tämmösten juttujen vuoksi mua pelottaa hakea itelleni apua. Pelkään että lapsi otetaan huostaan.

Nämä paskajutut _ei pidä paikkaansa_ . Oikeasti. Jos et satuta lastasi ja hänen terveytensä ei vaarannu, niin eivä ota huostaan. Huostaanotto on oikeasti piiiitkä prosessi, jonka aikana on aikaa vakuuttaa sosiaalipuoli siitä, että pystyy hoitamaan lapsensa, jos vaan saa itselleen apua ja tukea.

Älä oikeasti pelkää. Ellet pahoinpitele lastasi (mitä en usko kuitenkaan.)

Yhteistyössä