Huorittelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoravaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoravaimo

Vieras
Miten koette tän kyseisen asian, eli huorittelun? Mieheni haukkui riidan yhteydessä huoraksi. Ei ole koskaan ennen tätä nimitystä käyttänyt, joten järkytyksenä tuli. Ehkä olen hienohelma, mutta ei mun maailmassa naista nimitellä tällä nimellä.

Mä olisin miehelle vihanen ja piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääääääääääääääääääääääääään!!! Ja jos se olis jatkuvaa, niin en mä sitä alkas kuunteleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Huoravaimo :
Miten koette tän kyseisen asian, eli huorittelun? Mieheni haukkui riidan yhteydessä huoraksi. Ei ole koskaan ennen tätä nimitystä käyttänyt, joten järkytyksenä tuli. Ehkä olen hienohelma, mutta ei mun maailmassa naista nimitellä tällä nimellä.

minä olin monta vuotta tappelun yhteydessä aina huora ja se sattui.oikeestaan voi sanoa että joka päiväistä huorittelua oli kun asiat ei menneet niinkuin hän tahtoi.ja mitä pahinta lapset kuuntelivat kuinka äiti oli huora kun ei ollut roskapussia vienyt.parisuhdeterapia auttoi avaamaan miehen silmät.
sulla ei varmaan niin pahasta tilanteesta ole kysymys mutta puhuttaisin miehen ja jos vielä alkaisi toistuvasti haukkumaan niin jotenkin aukaisisin miehen silmät.
minusta huora on se joka ottaa siitä maksun ja itse en ole maksua ukolta koskaan ottanut

No se on ehkä pahinta mitä voi toiselle sanoa :o Siis todella törkeetä sanoa noin toiselle,en voi ymmärtää että aikuinen ihminen päästää suustaan jotain tuollaista. :kieh:

Hyvä. En siis ookaan hienohelma. Oikeasti huojentavaa kuulla, että muutkin kokee huorittelun TRAUMAATTISENA. Näin kai voi sanoa.

Tämä huorittelu oli siksikin ehkä järkyttävää, että se oli niin odottamatonta. On ns. kiltti mies, ei mikään rääväturpa. Siis ennen tätä :(. Se on varmasti totta, että tätä ei unohda, eikä anteeksi anna. Enpä ole tänään miehelle sanaakaan sanonut (helppoa, olen lymyillyt töissä).

Mullakin oli ex-mies, joka huoritteli jatkuvasti. Nyt kai pelottaa, että sama toistuu. Ei, ei vielä ole niin pahasta tilanteesta kyse, mutta mistä tietää, mihin mikäkin johtaa...

No entäs seksileikkien aikana? Meillä nimenomaan vaimo aneli mua huorittelemaan häntä seksin aikana. Aluksi se oli vaikeaa kun en halua naisia haukkua sillä tavalla enkä ole koskaan sanonutkaan niin kenestäkään. Mutta kun näin miten hän kiihottui siitä aloin itsekin kiihottua sen sanomisesta hänelle. Mutta huom. Vain seksin aikana, riidellessä en koskaan sano niin.

En hyväksy huoraksi haukkuminen ei sit vaikka olis kuinka vihainen. Silloin on ylittänyt rajan. Valitettavasti kyseinen sana käytetään hyvinkin yleisesti teinityttöjen kohdalla esim. kouluissa.

Ei minun mies ole koskaan haukkunut/nimitellyt minua riidellessä enkä minä myöskään miestäni. Meillä riidellään asiasta eikä asian vierestä. Jos haukkuisi huoraksi tai muulla vastaavalla nimityksellä, niin silloin olisi parin viikon ulkoruokinta tiedossa. Eikä meistä kumpikaan ole mitään "hienohelmoja" :)

Kerran on kutsunut minua saatanan lehmäksi, mutta se tapahtui 8 vuotta sitten kun hän oli sammunut poikien raisun baari-illan jälkeen kodin ulko-ovelle (puoliksi ulkona ja puoliksi sisällä.. onneksi oli kesä) ja minä taisin vähän reilummalla kädellä häntä nostella oven sisäpuolelle.. nekin sanat tulivat kuorsauksen välissä.. :D

Ei tuo minusta nyt kovin kamala nimitys ole. Kaikenlainen haukkuminen on mänttiä. Mielummin itse ainakin huora olisin kuin lehmä. Lehmä on minusta ehdottomasti kauhein naisten haukkumanimi.

Todella törkeää käytöstä, eikä oikeasti fiksu mies sano tuollaista edes suutuspäissään...(Sitten kun olet leppynyt) kirjoitapa miehelle piruuttaaksesi mojova lasku seuraavan "session" päätteeksi :whistle: Sanot vain, että sitähän se huorana oleminen tarkoittaa, että palveluksista maksetaan ;)

Törkeästi sanottu mieheltä,mie en sietäisi huorittelua yhtään.Vois olla ukolla aika mojova kengän kuva persauksessa tuon jälkeen.

..mistäs mammoille tällainen selkäranka on kasvanut? Mies vihaisena vähän haukkuu teitä ja kaikki on antamassa monoa.

Sit sama äijä juo, pelaa rahat, pettää, lyö tai laiminlyö lapsia ja sitä sit valitetaan palstalla, ymmärretään loputtomiin ja jaksetaan katsoa :D Melkoine sana tuo huora taitaa sit olla!

Minun vaimoni nimittelee aian pahojen riitojen aikana minua huoranpenikaksi ja muistaa myös käskeä muuttamaan huoraäitini luokse.

Enpä ole vielä jättänyt, enkä aiokaan, mutta olen kyllä huomattanut asiasta. Kyllä se vaivaa, kun se on niin inhottavasti sanottu, että ihan oikeasti loukkaa.

Heppoinen sanavarasto niillä miehillä, jotka kiukuspäissään eivät keksi muuta kuin huoritella. Varmaan moni mies kiukun haihduttua sanoo, että "enhän mä tarkoittanut ja se on vain sana", mutta sitten näitä miehiä ei varmaan haittaa, jos nainen haukkuu vastaavasti pedofiiliksi? "Se on vain sana, en mä oikeasti sua sellaisena pidä". Toi esimerkki kuvaa aika hyvin tyhmemmällekin miehelle, mikä huorittelussa loukkaa.

Yhteistyössä