Onko muilla huonoja vanhempia ku minulla? Mä luulin et joulu menis hyvin ku kerran lähdettiin vanhempieni luo joulun viettoon vauvan kaa mut miten yllätyinkään ku menin sinne ensimmäisenä isäni heilu kännissä ja sano et tässä otan vähän ja no äiti ei niin ollu kännissä mut oli ottanu kaljaa. Siinä sitten katottiin heiluvia ihmisiä ja olipa kiva pojallani olla siellä ku kovaa ääneen huusi ja ku sanoin et vois tota hiljentää ja lopettaa tuon juomisen niin sano vaan et sulle sietäis antaa selkää. NO tuli joulu aatto ja ei aamusta ottanu kumpainen kaa mut sit iltaa kohden taas alkoivat ottaa niin tuntu et itku ois tullu ku ei jaksais enään tuota kattoa ja ajattelin et onpa minun pojalla kiva ensimmäinen joulu ku mummo ja pappa vaan juo. Mekin tultiin sinne aika kaukaa niin ei voinu lähteä menemään kotia vaikka mieli teki. Meidän oli puhe olla siellä uuteen vuoteen asti mut sunnuntaina alko olla niin mittätäys minulla etten jaksanu kattoa ja mun miehelle ne sano et sinun pitäis pieksää tuo et oppii jotain voittako kuvitella et omat vanhemmat sanoo tuommoista. Luulin et olisivat olleet tyytyväisiä ku toin niiden lapsenlapsen ensimmäistä joulua sinne viettään mut oli paha moka ku vein kadun todella sitä ja kyllä itkin auto matkalla kotiin päin ku mentiin et miksi ne on tuollaisia. Onneksi pojallani todella ihanat mummo ja pappa isän puolelta niiden kans on kiva olla siellä ei ole viina pullo lasta tärkeempi. Jotenki tuntu ihanalta purkaa tänne sydäntä. Ja täytyy sanoa etten pysty enään rakastaan niitä ku ovat niin monta kertaa loukanneet minua etten anteeksi tiiä pystynkö antaan. :'(