Huononeeko teillä piilareita käyttävillä lähinäkö

Pin
kun iskette piilarit silmille?
Ostin nyt ekan paketin ja aikani sorkittua sain ne silmiin. Huomasin, että muuten näen loistavasti, mutta toisella silmällä näenkin huonommin lähelle mitä ennen. Kamut ei osannu vastata niin ehkä palstalaiset osaa kertoa mistä voisi johtua. :D

Vaikuttaako se näköön jos ne menee nurinpäin? En nyt ole ihan 100% varma kun hetken niitä sain käännellä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mulla ei pitäis olla sitä, tosin viimeisestä käynnistä jossa katsottiin rillejä, on jo reilusti yli vuosi, ehkä kaksikin.
Onko sulla niissä piilareissa täsmälleen samat vahvuudet kuin laseissa? Mulle yks optikko muistaakseni joskus sanoi että piilareissa pitäis olla hieman vähemmän vahvuuksia kuin laseissa, koska ne on kuitenkin ihan silmässä kiinni. Tai jotain sinne päin :D
 
Pin
Ei mulla ainakaan käy silleen o_O Sen kyllä yleensä huomaa tosi nopeasti, jos se on väärinpäin, sellanen roskan tunne koko ajan. Onko sulla ihan piilariresepti, jonka mukaan oot ostanu?:)
No toisessa tuntuu ne reunat vähän, ehkä mä laitoin sen vaan nurinpäin :D
Ei mulla ole mitään reseptiä, menen raskauden jälkeen kun näkö kuulemma muuttuu vielä herkästi silloin. Halusin testata näillä vahvuuksilla mitä on jo mitattu.
 
Se saattaa olla sit nurin päin :) Joo, ihan järkevästi mietitty. En kyllä osaa sanoa, mistä moinen vois johtua. Ehkä sillä silmällä menee vaan hetki tottua siihen piilariin tai jotain :D Mutta tosiaan, piilareiden vahvuudet on usein erit kuin silmälaseissa. Ja mulla on vielä silmissäkin keskenään eri vahvuudet :D Mutta eiköhän ne vahvuudet selviä sit kun pääset optikolle aikanaan :)
 
Pin
Oli ne oikein päin, mies tuli kotiin ja osasi katsoa. Niissä oli sorkkimisesta jotain pölyäkin sisällä, jotn taitaa olla syynä. :D Kokeilen huomenna uudestaan nyt kun punottaa kaikesta kaivelusta :D
 
vierailija
Miinusta on piilarissa vähemmän, koska se on lähellä silmää, mutta hajataiton takia minulla lisätään sitä. Lähinäön sumentumista minulla aiheuttaa kuivat silmät. Se korostuu piilareiden kanssa, silmälaseilla ei vaivaa ollenkaan.
 
Pin
no eikä niitä kannata huuhdella linssi nesteellä jos joku roska menee minuutti silmiin laiton jälkeen. :eek:
No ajattelin, että noi on vaan harjotuskappaleet ja sen verran niitä sorkin ja ronkin, että laitan huomenna mieluummin ihan uudet. :D Jos olisin noita halunnut vielä tänään käyttää niin toki olisin vaan putsannut. En vaan tarvinnut niitä...
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä