Huonoin saamasi kohteliaisuus?

  • Viestiketjun aloittaja ++
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä sain eilen tämmöisen...
Mulla on välillä huono itsetunto ja sanoin miehelle, jonka kans on ollut ihastusta, että en minä ole kaunis. mies vastasi, että olet minun silmissäni...
En voi mitään mut tuli kyllä paha mieli, tavallaan vahvisti sen että en tosiaan ole kaunis.
toinen raukka sano että olet "kaunis ainakin minun silmissä!" oletko vähän liian liikaa ajettelija? Mietitään missejä jonkun mielestä kaunis toisen mielestä tuollainen haahka pääs missiks? Se on katsojan silmissä se kauneus :)!
 
Amazoniksi mua on joskus vajaa parikymppisenä kehuttu... Olin vähän että "joo, kiitti..." olin just nähnyt vaivaa hoikistuakseni :D

Mitähän muita oli.. No yks mimmi sanoi että "Kiva kun sä flirttailet ton xxx:n kanssa kun sillä ei noita naisia ikinä oo".. Mä en tiennyt kenen pitäis loukkaantua.. Tyyppi oli vaan tosi mukava ja mä tyyliin vähän hymyilin sille :D
 
"vieras"
No, tää menee vähän ohi, mutta tänään tuli kylällä tuntematon nainen kysymään multa, että oletko sä raskaana?!! Joo... ja en tosiaankaan oo... kiva.
No, ehkä tää motivoi laihduttamaan, vaikka ihan normaalipainoinen olenkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25785904:
no en tiedä huonoin, mutta huvittavin: "sulla on hyvä ruumis".

Ja sit yks ketä tykkää ihan älyttömästi mäyräkoirista sanoi, että mulla on ihan mäyräkoiran silmät...
Oisit kysyny missä? Sen vois käsittää että kannat ruumista mukanas! Se oikee kehu ois varmaan ollu keho!
 
kiitto
Sanoin aikoinaan (miespuoliselle) pomolleni että mä olen kyllä aina ollut yhtä räjähtäneen näköinen johon hän vastasi :
- EI.
Kyllä sä ennen näytit paljon räjähtäneemmältä.

Olin silloin "miehisellä" alalla ja pomo entuudestaan tuttu
 

Yhteistyössä